Repository logo
  • English
  • Deutsch
Log In
or
  1. Home
  2. HSG CRIS
  3. HSG Publications
  4. Studie zeigt, wie Schweizer KMU digitales Content-Marketing praktizieren
 
  • Details

Studie zeigt, wie Schweizer KMU digitales Content-Marketing praktizieren

Type
digital resource
Date Issued
2022-11-04
Author(s)
Thoma, Axel Michael  
Koller, Erich
Abstract (De)
Digitales Content-Marketing – unbegrenzte Möglichkeiten wie auch hohe Kosten? Die Agentur «Die Botschafter» befragte Schweizer KMU zu Zielen und der praktischen Ausgestaltung.
Language
German
Keywords
Content Marketing
Inbound Marketing
KMU
HSG Classification
contribution to practical use / society
Publisher
Werbewoche m&k (Galledia)
Publisher place
https://www.werbewoche.ch/de/marketing/2022-11-04/studie-zeigt-wie-schweizer-kmu-digitales-content-marketing-praktizieren/
URL
https://www.alexandria.unisg.ch/handle/20.500.14171/108101
Subject(s)

computer science

business studies

Division(s)

FIM - Research Instit...

Eprints ID
267922

here you can find instructions and news.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback