Stratifizierung von Berufs- und Hochschulbildung in Europa: Deutschland und Frankreich im Spiegel klassischer Vergleichsstudien

Item Type Book Section
Abstract [http://www.beltz.de/fachmedien/erziehungs_und_sozialwissenschaften/buecher/produkt_produktdetails/15097-soziale_inwertsetzung_von_wissen_erfahrung_und_kompetenz_in_der_berufsbildung.html Click here for more information]
Authors Bernhard, Nadine; Graf, Lukas & Powell, Justin J. W.
Editors Dietzen, Agnes; Powell, Justin J. W.; Bahl, Anke & Lassnigg, Lorenz
Projects Emmenegger, Patrick; Bonoli, Giuliano; Trampusch, Christine; Baumeler, Carmen; Graf, Lukas; Di Maio, Gina; Pisoni, Delia; Schraff, Dominik; Seitzl, Lina; Strebel, Alexandra; Wilson, Anna & Unterweger, Daniel Franz (2015) GOVPET: Governance in Vocational and Professional Education and Training [fundamental research project] Official URL
Language German
Keywords Vocational education and training, higher education, Germany, France, comparison, typology
Subjects political science
HSG Classification contribution to scientific community
Refereed No
Date 2015
Publisher Beltz Juventa
Place of Publication Weinheim
Series Name Bildungssoziologische Beitr├Ąge
Page Range 144-159
Number of Pages 16
Title of Book Soziale Inwertsetzung von Wissen, Erfahrung und Kompetenz in der Berufsbildung
ISBN 978-3-7799-1591-1
Depositing User Dr. Lukas Graf
Date Deposited 19 Aug 2015 11:23
Last Modified 23 Aug 2016 11:22
URI: https://www.alexandria.unisg.ch/publications/243311

Download

[img] Image (Book Cover Image)
med_img.jpg - Cover Image

Download (4kB)

Citation

Bernhard, Nadine; Graf, Lukas & Powell, Justin J. W.: Stratifizierung von Berufs- und Hochschulbildung in Europa: Deutschland und Frankreich im Spiegel klassischer Vergleichsstudien. In Dietzen, Agnes; Powell, Justin J. W.; Bahl, Anke & Lassnigg, Lorenz (ed.): Soziale Inwertsetzung von Wissen, Erfahrung und Kompetenz in der Berufsbildung. Weinheim : Beltz Juventa, 2015, S. 144-159.

Statistics

https://www.alexandria.unisg.ch/id/eprint/243311
Edit item Edit item
Feedback?