Struktur, Prozess oder Didaktik als Ausgangspunkt? Ein integratives Modell der Curriculumentwicklung an Hochschulen

Item Type Book Section
Abstract
Authors Jenert, Tobias Johannes; Barnat, M.; Salden, P. & Dilger, Bernadette
Subjects education
Institute/School University of St.Gallen
?? GSK ??
IWP - Institute of Business Education and Educational Management
HSG Classification contribution to scientific community
HSG Profile Area SoM - Business Innovation
Date 2017
Publisher DGHD
Place of Publication Köln
Title of Book Tagungsband DGHD Tagung 2017
Depositing User Brigitte Luber
Date Deposited 04 Jan 2018 13:15
Last Modified 04 Jan 2018 13:17
URI: https://www.alexandria.unisg.ch/publications/253172

Download

Full text not available from this repository.

Citation

Jenert, Tobias Johannes; Barnat, M.; Salden, P. & Dilger, Bernadette: Struktur, Prozess oder Didaktik als Ausgangspunkt? Ein integratives Modell der Curriculumentwicklung an Hochschulen. Köln : DGHD, 2017,

Statistics

https://www.alexandria.unisg.ch/id/eprint/253172
Edit item Edit item
Feedback?