Alexa is talking to my customer: Herausforderungen und Chancen im Voice Marketing

Item Type Newspaper
Abstract Unsere Interaktionen mit Computern und dem Internet haben sich über die letzten Jahrzehnte stark verändert. Die Entwicklung ging von der Tastatur, über die Computermaus, dem Touch Display zu einer neuen Art der Interaktion: Sprache. Sprach-befähigte Endgeräte wie Smart Speaker machen dies möglich.
Authors Gollnhofer, Johanna Franziska & Fuchs, Matthias
Journal or Publication Title Schweizerische Gesellschaft für Marketing Forschungsreihe
Language German
Subjects business studies
HSG Classification contribution to practical use / society
Date 5 June 2019
Publisher GFM Schweizerische Gesellschaft für Marketing
Place of Publication Zürich
Volume 19
Number 3
Number of Pages 11
Official URL https://gfm.ch/forschungsreihe/smart-speaker-herau...
Depositing User Dr. Matthias Fuchs
Date Deposited 02 Sep 2019 11:14
Last Modified 20 Jul 2022 17:39
URI: https://www.alexandria.unisg.ch/publications/257630

Download

Full text not available from this repository.

Citation

Gollnhofer, Johanna Franziska & Fuchs, Matthias: Alexa is talking to my customer: Herausforderungen und Chancen im Voice Marketing. In: Schweizerische Gesellschaft für Marketing Forschungsreihe 19 (2019), 3,

Statistics

https://www.alexandria.unisg.ch/id/eprint/257630
Edit item Edit item
Feedback?