Wirkungsvolle Gestaltung von Lernumgebungen mittels Blended Learning im Kontext wirtschaftswissenschaftlicher Hochschullehre

Item Type Conference or Workshop Item (Paper)
Abstract
Authors Schneider, Christian
Language German
Keywords Blended Learning, Fallstudienvergleich, Gestaltungsprinzipien, Wissenschafts-Praxis-Kommunikation
Subjects business studies
education
HSG Classification contribution to scientific community
Date 25 September 2019
Event Title Jahrestagung Sektion Berufs- und Wirtschaftspädagogik Graz 2019
Event Location Graz
Event Dates 25. - 27. September 2019
Contact Email Address christian.schneider@unisg.ch
Depositing User Dr. Christian B. Schneider
Date Deposited 25 Sep 2019 09:05
Last Modified 20 Jul 2022 17:39
URI: https://www.alexandria.unisg.ch/publications/257937

Download

Full text not available from this repository. (Request a copy)

Citation

Schneider, Christian: Wirkungsvolle Gestaltung von Lernumgebungen mittels Blended Learning im Kontext wirtschaftswissenschaftlicher Hochschullehre. 2019. - Jahrestagung Sektion Berufs- und Wirtschaftspädagogik Graz 2019. - Graz.

Statistics

https://www.alexandria.unisg.ch/id/eprint/257937
Edit item Edit item
Feedback?