Dienstleistungsengineering und -management Data-driven Service Innovation

Item Type Book
Abstract
Authors Leimeister, Jan Marco
Research Team IWI6
Language German
Keywords Dienstleistungen, Dienstleistungsengineering, Dienstleistungsengineering und -management, Dienstleistungsinnovationen, Dienstleistungsmanagement, Dienstleistungsqualität, Digitales und Services, Service-Design, Service-Modellierung, Service-Strategie, Service Engineering, Service Innovation, Service Management
Subjects information management
other research area
HSG Classification contribution to scientific community
Date 2019
Publisher Springer Gabler
Place of Publication Berlin, Heidelberg
Volume 2
ISBN 978-3-662-59857-3
Publisher DOI https://doi.org/10.1007/978-3-662-59858-0
Official URL https://link.springer.com/book/10.1007/978-3-662-5...
Depositing User Mahei Li
Date Deposited 24 Nov 2019 13:57
Last Modified 24 Nov 2019 13:57
URI: https://www.alexandria.unisg.ch/publications/258452

Download

Full text not available from this repository.

Citation

Leimeister, Jan Marco : Dienstleistungsengineering und -management Data-driven Service Innovation. 2. Berlin, Heidelberg : Springer Gabler, 2019, DOI:https://doi.org/10.1007/978-3-662-59858-0. - ISBN 978-3-662-59857-3.

Statistics

https://www.alexandria.unisg.ch/id/eprint/258452
Edit item Edit item
Feedback?