Wie Aboboxen profitabel werden

Item Type Newspaper
Abstract

Egal ob Socken, Kosmetika oder Kochzutaten: Abonnements von Konsumgütern gelten als vertriebstechnische Allzweckwaffe. Doch Subskriptionen sind keine Selbstläufer. Wer seine Kunden nach der ersten Lieferung halten will, muss einiges beachten.

Authors Bischof, Severin; Rudolph, Thomas & Hauschke, Andreas
Journal or Publication Title Harvard Business Manager
Language German
Subjects business studies
HSG Classification contribution to practical use / society
HSG Profile Area Global Center for Customer Insight
Date 18 September 2020
Publisher Manager-Magazin-Verl.-Ges.
Volume 9
Page Range 50-57
Number of Pages 8
ISSN 0174-335X
Official URL https://www.manager-magazin.de/harvard/strategie/a...
Depositing User Andreas Hauschke
Date Deposited 21 Aug 2020 09:43
Last Modified 21 Aug 2020 09:43
URI: https://www.alexandria.unisg.ch/publications/260832

Download

Full text not available from this repository.

Citation

Bischof, Severin; Rudolph, Thomas & Hauschke, Andreas: Wie Aboboxen profitabel werden. In: Harvard Business Manager 9 (2020), S. 50-57.

Statistics

https://www.alexandria.unisg.ch/id/eprint/260832
Edit item Edit item
Feedback?