Item Type | Book Section |
Abstract | |
Authors | Schank, Christoph; Biberhofer, Petra; Halberstadt, Jantje & Lorch, Alexander |
Editors | Fridrich, Christian; Hedtje, Rainer & Ötsch, Walter |
Language | German |
Subjects | social sciences |
HSG Classification | contribution to education |
Date | 2020 |
Publisher | Springer |
Place of Publication | Wiesbaden |
Title of Book | Grenzen überschreiten, Pluralismus wagen – Perspektiven sozioökonomischer Hochschul-lehre |
Publisher DOI | https://doi.org/10.1007/978-3-658-29642-1_12 |
Depositing User | Prof. Dr. Christoph Schank |
Date Deposited | 24 Jan 2021 10:36 |
Last Modified | 24 Jan 2021 14:37 |
URI: | https://www.alexandria.unisg.ch/publications/262129 |
DownloadFull text not available from this repository.CitationSchank, Christoph; Biberhofer, Petra; Halberstadt, Jantje & Lorch, Alexander: Service Learning als kompetenzorientierte Lehr- und Lernform: Instrumente der Hochschuldidaktik. In Fridrich, Christian; Hedtje, Rainer & Ötsch, Walter (ed.): Grenzen überschreiten, Pluralismus wagen – Perspektiven sozioökonomischer Hochschul-lehre. Wiesbaden : Springer, 2020, Statisticshttps://www.alexandria.unisg.ch/id/eprint/262129
|