Service Learning als kompetenzorientierte Lehr- und Lernform: Instrumente der Hochschuldidaktik

Item Type Book Section
Abstract
Authors Schank, Christoph; Biberhofer, Petra; Halberstadt, Jantje & Lorch, Alexander
Editors Fridrich, Christian; Hedtje, Rainer & Ötsch, Walter
Language German
Subjects social sciences
HSG Classification contribution to education
Date 2020
Publisher Springer
Place of Publication Wiesbaden
Title of Book Grenzen überschreiten, Pluralismus wagen – Perspektiven sozioökonomischer Hochschul-lehre
Publisher DOI https://doi.org/10.1007/978-3-658-29642-1_12
Depositing User Prof. Dr. Christoph Schank
Date Deposited 24 Jan 2021 10:36
Last Modified 24 Jan 2021 14:37
URI: https://www.alexandria.unisg.ch/publications/262129

Download

Full text not available from this repository.

Citation

Schank, Christoph; Biberhofer, Petra; Halberstadt, Jantje & Lorch, Alexander: Service Learning als kompetenzorientierte Lehr- und Lernform: Instrumente der Hochschuldidaktik. In Fridrich, Christian; Hedtje, Rainer & Ötsch, Walter (ed.): Grenzen überschreiten, Pluralismus wagen – Perspektiven sozioökonomischer Hochschul-lehre. Wiesbaden : Springer, 2020,

Statistics

https://www.alexandria.unisg.ch/id/eprint/262129
Edit item Edit item
Feedback?