Wie gehen Hochschullehrende mit ihren Emotionen in der Lehre um? Eine Experience-Sampling-Befragung zum situativen Emotionsausdruck von Freude, Angst und Ärger

Item Type Journal paper
Abstract
Authors Thies, Katharina & Kordts-Freudinger, Robert
Journal or Publication Title Zeitschrift für empirische Hochschulforschung (ZeHf)
Language German
Subjects education
HSG Classification contribution to scientific community
HSG Profile Area None
Refereed Yes
Date 2021
Volume 4
Number 2
Page Range 164-183
Depositing User Dr. Robert Kordts-Freudinger
Date Deposited 01 Feb 2021 12:45
Last Modified 01 Feb 2021 13:09
URI: https://www.alexandria.unisg.ch/publications/262212

Download

Full text not available from this repository.

Citation

Thies, Katharina & Kordts-Freudinger, Robert (2021) Wie gehen Hochschullehrende mit ihren Emotionen in der Lehre um? Eine Experience-Sampling-Befragung zum situativen Emotionsausdruck von Freude, Angst und Ärger. Zeitschrift für empirische Hochschulforschung (ZeHf), 4 (2). 164-183.

Statistics

https://www.alexandria.unisg.ch/id/eprint/262212
Edit item Edit item
Feedback?