Game-based learning: Erfahrungen mit und Perspektiven für digitale Lernspiele in der beruflichen Bildung

Item Type Book Section
Abstract
Authors Meier, Christoph & Seufert, Sabine
Editors Hohenstein, Andreas & Wilbers, Karl
Language German
Subjects other research area
HSG Classification not classified
Refereed No
Date 2003
Publisher Fachverlag Deutscher Wirtschaftsdienst
Volume Loseblatt
Page Range 5-2003
Number of Pages 1999
Title of Book Handbuch E-Learning
ISBN 3-87156-298-X
Depositing User Dr. Christoph Meier
Date Deposited 30 Jan 2007 10:26
Last Modified 12 Jun 2017 06:17
URI: https://www.alexandria.unisg.ch/publications/34404

Download

[img]
Preview
Text
Meier-Seufert Lernspiele Handbuch eL 2003 scan.pdf

Download (5MB) | Preview

Citation

Meier, Christoph & Seufert, Sabine: Game-based learning: Erfahrungen mit und Perspektiven für digitale Lernspiele in der beruflichen Bildung. In Hohenstein, Andreas & Wilbers, Karl (ed.): Handbuch E-Learning. Fachverlag Deutscher Wirtschaftsdienst, 2003, S. 5-2003.

Statistics

https://www.alexandria.unisg.ch/id/eprint/34404
Edit item Edit item
Feedback?