University of St.Gallen
research platform alexandria
search publications
browse publications
by person
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 
by year

publications

Oliver Arndt

title authors / eds. year type  
 
The Crucial Role of Generative Learning for Customer ... Dennis Herhausen... 2011 conference paper
   
Customer Relationship Management Capability: Antecede... Oliver Arndt, Ma... 2009 conference paper
   
Neue Medien im Customer Relationship Management Marcus Schögel, ... 2008 book chapter
   
Grenzen technologie-gestützter Kundeninteraktion Christian Belz, ... 2008 book chapter
   
Interaktives Marketing Christian Belz, ... 2008 book
   
The Link Between Market Orientation and Innovation Pe... Silke Mühlmeier,... 2008 conference paper
   
Change Management - Strategischer Erfolgsfaktor bei d... Marcus Schögel, ... 2008 book chapter
   
Live Events als Aktionsbasis für Kundenbeziehungsmass... Marcus Schögel, ... 2008 book chapter
   
Erfolgreich in der neuen Vielfalt - Erfolgsfaktoren f... Gerd Bovensiepen... 2007 book
   
Management von Kundenbeziehungen Marcus Schögel, ... 2007 book chapter
   
Optimizing CRM: Customer-Focused Capabilities in a Pa... Oliver Arndt, Ma... 2007 conference paper
   
Life Events als Schlüssel zum CRM der Allianz Oliver Arndt 2007 book chapter
   
Eine Allianz fürs Leben: Life Events als Schlüssel zu... Torsten Tomczak,... 2006 article
   
 
page 1 of 1