University of St.Gallen
research platform alexandria
search publications
browse publications
by person
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 
by year

publications

title authors / eds. year type  
 
What Constitutes a ‘‘Good Assortment’’? A Scale for M... Johannes C. Baue... 2012 journal paper
   
Premiummarken richtig managen Alexander J. Kot... 2008 journal paper
   
Category Management Thomas Rudolph, ... 2008 book chapter
   
Assortment Image. The Consumer Perspective of an Asso... Alexander J. Kot... 2007 conference paper
   
Konsumentenreaktionen auf eine Sortimentreduktion Thomas Rudolph, ... 2007 book chapter
   
Scale Development For Consumer Confusion Markus Schweizer... 2006 journal paper
   
Scale Development for Consumer Confusion Markus Schweizer... 2006 journal paper
   
Wenn weniger wirklich mehr ist Alexander J. Kot... 2006 article
   
Konsumentenverhalten nach einer Sortimentsreduktion: ... Alexander J. Kotouc 2006 thesis
   
Sortimentsreduktion Thomas Rudolph, ... 2006 book chapter
   
Das Sortiment aus Verbrauchersicht Thomas Rudolph, ... 2006 article
   
Das heraufbeschworene Billiggespenst Markus Schweizer... 2006 book chapter
   
Konsumentenverhalten - eine vernachlässigte Managemen... Alexander J. Kotouc 2005 conference paper
   
Efficient Assortments aus der Konsumentenperspektive Alexander J. Kotouc 2005 conference paper
   
Consumer Insights im Handel Alexander J. Kotouc 2005 conference paper
   
Sortimentsexplosion vs. Sortimentsreduktion Alexander J. Kot... 2005 conference paper
   
Scale Development for Consumer Confusion Markus Schweizer... 2005 conference paper
   
Sind Discounter schuld am Billig-Phänomen? Thomas Rudolph, ... 2005 article
   
 
page 1 of 2