University of St.Gallen
research platform alexandria
search publications
browse publications
by person
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 
by year

publications

title  
 
journal paper
Rudolph, T., & Pfrang, T. (2014). Der Point of Sale als Inspirationsquelle: Kundeninspiration als Markenstrategie. Planung & Analyse: Zeitschrift für Marktforschung und Marketing, 2014(3), 28-31.
   
Silberer, G., & Pfrang, T. (2013). History Advertising: Werbung mit der Unternehmensgeschichte - Wirkungspotential und Ergebnisse einer experimentellen Studie. Transfer - Werbeforschung und Praxis, 59(3), 6-17.
   
Rudolph, T., Böttger, T., & Pfrang, T. (2012). Kundeninspiration als Chance für den Handel. Marketing Review St.Gallen, 29(05/2012), 8-15, DOI:10.1365/s11621-012-0158-x.
   
Silberer, G., & Pfrang, T. (2011). Empfehlungsservices auf PKW-Websites – Eine aktuelle Bestandsaufnahme. transfer Werbeforschung & Praxis, 2011(1), 44-52.
   
book
Rudolph, T., Pfrang, T., & Weber, M. (2015). Konsumententrends im Schweizer Elektronikdetailhandel: Das Branchenprofil 2015/16. St.Gallen: Forschungszentrum für Handelsmanagement. - ISBN 978-3-906057-21-7.
   
Rudolph, T., Emrich, O., Kleinlercher, K., & Pfrang, T. (2015). Der Schweizer Online-Handel. Internetnutzung Schweiz 2015. St.Gallen: Forschungszentrum für Handelsmanagement der Universität St.Gallen. - ISBN 978-3-906057-15-6.
   
Rudolph, T., Emrich, O., Böttger, T., Essig, E., Metzler, T., Pfrang, T., & Reisinger, M. (2013). Der Schweizer Online-Handel: Internetnutzung Schweiz 2013. St.Gallen: Forschungszentrum für Handelsmanagement. - ISBN 978-3-906057-05-7.
   
conference paper
Rudolph, T., Böttger, T., Pfrang, T., & Evanschitzky, H. (2015). Customer Inspiration: Conceptualization, Scale Development, and Validation. In , pp.20: AMA.
   
Pfrang, T., Rudolph, T., & Böttger, T. (2014). Inspire to Delight: the Effects of Customer Inspiration on Consumers' Purchase Decisions. In Paradigm Shifts & Interactions, pp.227. Valencia: European Marketing Academy. - ISBN 978-84-370-9453-3.
   
Böttger, T., Rudolph, T., & Pfrang, T. (2013). Inspirational communication - The mediating role of customer inspiration in attribute framing. In Lost in Translation: Marketing in an Interconnected World. Brüssel: EMAC European Marketing Academy.
   
 
page 1 of 1
*citation format: APA 5