University of St.Gallen
research platform alexandria
search publications
browse publications
by person
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 
by year

publications

title authors / eds. year type  
 
Marketingspezialisierung Christian Belz, ... 2007 article
   
Den Vertrieb im Ausland besser steuern Christian Schmit... 2007 journal paper
   
Classification of Performance Contracting Solutions: ... Christian Belz, ... 2007 conference paper
   
Thesen zur Markenführung im B2B-Marketing Christian Belz 2006 journal paper
   
Vorteile für attrakive Kunden Christian Belz 2006 journal paper
   
Interview: Dialogmarketing 'revisited' Christian Belz 2006 journal paper
   
Einzigartigkeit? Lob der Abwechselbarkeit Christian Belz 2006 journal paper
   
Vom Leistungsvorteil zur Value Proposition Christian Belz 2006 journal paper
   
Vorteile für attraktive Kunden Christian Belz 2006 journal paper
   
Ganzheitliches Direktmarketing Christian Belz 2006 book chapter
   
Die Spezialisierung im Marketing wirkt oft kontraproduktiv Christian Belz 2006 journal paper
   
GENERATION.PPT Christian Belz 2006 journal paper
   
Controlling im Key Account Management Christian Belz, ... 2006 book chapter
   
Customer-Value Thomas Bieger, C... 2006 book
   
Kooperationen im Vertrieb Christian Belz, ... 2005 book chapter
   
Weiterbildungslandschaft im Marketing Christian Belz 2005 journal paper
   
»Nicht nur Umsatz bolzen« Christian Belz 2005 journal paper
   
Hochleistungsmarketing für KMU Christian Belz, ... 2005 journal paper
   
 
page 6 7 8 9 10 11 12 13 14 of 28