University of St.Gallen
research platform alexandria
search publications
browse publications
by person
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 
by year

publications

title authors / eds. year type  
 
Customer Value Christian Belz, ... 2012 book
   
Customer Touchpoints marken- und kundenspezifisch managen Christian Belz, ... 2010 journal paper
   
Controlling im Key Account Management Christian Belz, ... 2006 book chapter
   
Communication- und Community-Ansatz Beat Schmid, Chr... 2004 book chapter
   
Communication Performance Christian Belz 2001 journal paper
   
Classification of Performance Contracting Solutions: ... Christian Belz, ... 2007 conference paper
   
Chancen im Dialogmarketing, Direct Marketing & E-Mail... Tania Simao, Chr... 2002 book
   
Business-to-Business-Marketing: Erfolg mit kleinen Ge... H. Bernet, T. Br... 2008 book
   
Business-to-Business-Marketing Christian Belz, ... 2008 book
   
Brauchen wir neue Marketing-Manager? - Gedanken zu au... Christian Belz 1981 journal paper
   
Brands geben Orientierung Christian Belz 2003 article
   
Big Picture: Trends und Prognosen zur Marketingentwicklung Christian Belz 2007 book chapter
   
Beziehungsmanagement: Eine exotische Nebensache des M... Christian Belz 1995 journal paper
   
Beziehungsmanagement - Eine exotische Sache des Marketing? Christian Belz 1995 journal paper
   
Beziehungsmanagement Christian Belz 1998 article
   
Beziehungen und Leistungen entscheiden über künftige ... Christian Belz 1993 book chapter
   
Best Practice in Key Account Management Dirk Zupancic, C... 2008 book
   
Best Practice im Key Account Management Dirk Zupancic, W... 2005 book
   
 
page 19 20 21 22 23 24 25 26 27 of 27