University of St.Gallen
research platform alexandria
search publications
browse publications
by person
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 
by year

publications

title authors / eds. year type  
 
Das schwierige Management von Grossprojekten für Kunden Marc Schmickler,... 2015 journal paper
   
Das Partnerschaftskonzept Jörg Finsterwald... 2000 journal paper
   
Das Marketing-Management vor neuen Aufgaben Christian Belz 1983 journal paper
   
Das Marketing neu positionieren Christian Belz, ... 2008 article
   
Das Marketing neu positionieren Christian Belz, ... 2008 article
   
Customer-Value Thomas Bieger, C... 2006 book
   
Customer Value schlägt Shareholder Value Christian Belz 2005 journal paper
   
Customer Value für kleine und mittlere Unternehmen Christian Belz, ... 2004 book chapter
   
Customer Value - Kundenbewertung und Kundenvorteile Christian Belz 2005 journal paper
   
Customer Value Christian Belz, ... 2012 book
   
Customer Value Christian Belz, ... 2004 book
   
Customer Touchpoints marken- und kundenspezifisch managen Christian Belz, ... 2010 journal paper
   
Controlling im Key Account Management Christian Belz, ... 2006 book chapter
   
Communication- und Community-Ansatz Beat Schmid, Chr... 2004 book chapter
   
Communication Performance Christian Belz 2001 journal paper
   
Classification of Performance Contracting Solutions: ... Christian Belz, ... 2007 conference paper
   
Chancen im Dialogmarketing, Direct Marketing & E-Mail... Tania Simao, Chr... 2002 book
   
Business-to-Business-Marketing: Erfolg mit kleinen Ge... H. Bernet, T. Br... 2008 book
   
 
page 20 21 22 23 24 25 26 27 28 of 28