University of St.Gallen
research platform alexandria
search publications
browse publications
by person
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 
by year

publications

title authors / eds. year type  
 
Customer Value für kleine und mittlere Unternehmen Christian Belz, ... 2004 book chapter
   
Customer Value - Kundenbewertung und Kundenvorteile Christian Belz 2005 journal paper
   
Customer Value Christian Belz, ... 2012 book
   
Customer Value Christian Belz, ... 2004 book
   
Customer Touchpoints marken- und kundenspezifisch managen Christian Belz, ... 2010 journal paper
   
Controlling im Key Account Management Christian Belz, ... 2006 book chapter
   
Communication- und Community-Ansatz Beat Schmid, Chr... 2004 book chapter
   
Communication Performance Christian Belz 2001 journal paper
   
Classification of Performance Contracting Solutions: ... Christian Belz, ... 2007 conference paper
   
Chancen im Dialogmarketing, Direct Marketing & E-Mail... Tania Simao, Chr... 2002 book
   
Business-to-Business-Marketing: Erfolg mit kleinen Ge... H. Bernet, T. Br... 2008 book
   
Business-to-Business-Marketing : Erfolg mit kleinen G... Christian Belz, ... 2008 book
   
Business-to-Business-Marketing Christian Belz, ... 2008 book
   
Brauchen wir neue Marketing-Manager? - Gedanken zu au... Christian Belz 1981 journal paper
   
Brands geben Orientierung Christian Belz 2003 article
   
Big Picture: Trends und Prognosen zur Marketingentwicklung Christian Belz 2007 book chapter
   
Beziehungsmanagement: Eine exotische Nebensache des M... Christian Belz 1995 journal paper
   
Beziehungsmanagement - Eine exotische Sache des Marketing? Christian Belz 1995 journal paper
   
 
page 19 20 21 22 23 24 25 26 27 of 27