University of St.Gallen
research platform alexandria
search publications
browse publications
by person
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 
by year

publications

Oliver Arndt

title authors / eds. year type  
 
The Link Between Market Orientation and Innovation Pe... Silke Mühlmeier,... 2008 conference paper
   
The Crucial Role of Generative Learning for Customer ... Dennis Herhausen... 2011 conference paper
   
Optimizing CRM: Customer-Focused Capabilities in a Pa... Oliver Arndt, Ma... 2007 conference paper
   
Neue Medien im Customer Relationship Management Marcus Schögel, ... 2008 book chapter
   
Management von Kundenbeziehungen Marcus Schögel, ... 2007 book chapter
   
Live Events als Aktionsbasis für Kundenbeziehungsmass... Marcus Schögel, ... 2008 book chapter
   
Life Events als Schlüssel zum CRM der Allianz Oliver Arndt 2007 book chapter
   
Interaktives Marketing Christian Belz, ... 2008 book
   
Grenzen technologie-gestützter Kundeninteraktion Christian Belz, ... 2008 book chapter
   
Erfolgreich in der neuen Vielfalt - Erfolgsfaktoren f... Gerd Bovensiepen... 2007 book
   
Eine Allianz fürs Leben: Life Events als Schlüssel zu... Torsten Tomczak,... 2006 article
   
Customer Relationship Management Capability: Antecede... Oliver Arndt, Ma... 2009 conference paper
   
Change Management - Strategischer Erfolgsfaktor bei d... Marcus Schögel, ... 2008 book chapter
   
 
page 1 of 1