University of St.Gallen
research platform alexandria
search publications
browse publications
by person
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 
by year

publications

Joachim Kernstock

title authors / eds. year type  
 
Corporate Branding : Die zukunftsweisende Aufgabe zwi... Torsten Tomczak,... 2001 journal paper
   
Trends als Katalysator einer Marketingkarriere Joachim Kernstoc... 2006 journal paper
   
Corporate behaviour vs brand behaviour: Towards an in... Tim Brexendorf, ... 2007 journal paper
   
Fachbericht: Positionierungspotenzial "Swissness" Stephan Feige, J... 2006 journal paper
   
Implications of Habermas’s "Theory of Communicative A... Joachim Kernstoc... 2009 journal paper
   
Corporate behaviour vs. brand behaviour - Towards an ... Tim Brexendorf, ... 2007 conference paper
   
Understanding stakeholder interaction within Corporat... Tim Brexendorf, ... 2008 conference paper
   
Brand behaviour Tim Brexendorf, ... 2009 conference paper
   
Zugang zum Corporate Brand Management Joachim Kernstoc... 2006 book chapter
   
Corporate Brand Management gegenüber Mitarbeitern ges... Joachim Kernstoc... 2006 book chapter
   
Aufbau und Führung von Corporate Brands Franz-Rudolf Esc... 2005 book chapter
   
Zugang zum Corporate Brand Management Joachim Kernstoc... 2004 book chapter
   
Unternehmensmarken Torsten Tomczak,... 2004 book chapter
   
Der Funnel als Analyse- und Steuerungsinstrument von ... Daniel Wentzel, ... 2008 book chapter
   
Das Behavioral-Branding-Konzept Sven Henkel, Tor... 2008 book chapter
   
Der Einsatz von Instrumenten zur Förderung von Brand ... Tim Brexendorf, ... 2008 book chapter
   
Kundenwert und Kundenbindung in Dienstleistungsunternehmen Joachim Kernstoc... 2008 book chapter
   
Die Dienstleistung als Marke Joachim Kernstoc... 2008 book chapter
   
 
page 1 of 2