University of St.Gallen
research platform alexandria
search publications
browse publications
by person
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 
by year

publications

title authors / eds. year type  
 
Customer Value of direct transatlantic flight connect... Christian Laesse... 2006 conference paper
   
Das Konzept Kundenwert im Verkehr Christian Laesser 2006 presentation
   
Travel expense estimation by hedonic regression - The... Christian Laesser 2006 presentation
   
Competitiveness through innovations - Chances and obs... Christian Laesser 2006 presentation
   
Segmenting Markets by Travel Expenditure Patterns: Th... Christian Laesse... 2006 journal paper
   
Evaluation des Instrumentes zur Bewertung der Massnah... Heiko Behrendt, ... 2005 working paper
   
Framework and Developments with Regard to Leisure Tra... Thomas Bieger, C... 2005 journal paper
   
Von der Dienstleistungswuste ins Dienstleistungsparad... Christian Laesser 2005 presentation
   
Schweizer Reisen weniger häufig - Studie der Universi... Thomas Bieger, C... 2005 article
   
Erfolgsfaktoren, Geschäfts- und Finanzierungsmodelle ... Thomas Bieger, C... 2005 discussion paper
   
Benefits and limitations of market segmentation Christian Laesser 2005 presentation
   
Modalsplit im Tourismusverkehr - Zwischen low cost, C... Christian Laesser 2005 presentation
   
Global forces shaping destination formation Christian Laesser 2005 presentation
   
Struktur und Treiber der Nachfrage nach Tourismusverk... Christian Laesser 2005 presentation
   
Beitrag von Kultur zur Wettebwerbsfähigkeit von Desti... Christian Laesser 2005 presentation
   
Tourismus in maturierten Märkten: Wohin geht die Reise? Christian Laesser 2005 presentation
   
Herausforderungen für touristische Destinationen Christian Laesser 2005 presentation
   
Destinationsmarketing zwischen Ortswerbung und Hard S... Christian Laesser 2005 presentation
   
 
page 8 9 10 11 12 13 14 15 16 of 19