University of St.Gallen
research platform alexandria
search publications
browse publications
by person
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 
by year

publications

title authors / eds. year type  
 
Modalsplit im Tourismusverkehr - Zwischen low cost, C... Christian Laesser 2005 presentation
   
Mit innovativen Betriebsmodellen die Schweizer Hotell... Andreas Deuber, ... 2008 article
   
Mit innovativen Betriebsmodellen die Schweizer Hotell... Andreas Deuber, ... 2008 article
   
Mediationsverfahren bei Verkehrs-Grossprojekten. Beob... Franz Hermann, C... 2002 book chapter
   
Marktwirtschaftliche Auswege aus dem Zweiwohnungsdilemma Thomas Bieger, C... 2012 article
   
Markteintritt von low cost airlines (LCA): Folgen für... Christian Laesse... 2004 book chapter
   
Marketing unter erhöhter Preistransparenz - Beispiel EURO Christian Laesser 1998 working paper
   
Marketing im Wandel – Aktuelle Herausforderungen Christian Laesser 2010 presentation
   
Market segmentation by reasons and influences to visi... Christian Laesse... 2005 conference paper
   
Market segmentation by reasons and influences to visi... Christian Laesse... 2006 journal paper
   
Market segmentation by motivation: The case of Switzerland Thomas Bieger, C... 2002 journal paper
   
Managementherausforderungen bei der Schweizerischen B... Lukas Summermatt... 2012 case study
   
Making sense of destination promotion - On the impact... Pietro Beritelli... 2006 conference paper
   
Luxury Travel: Is it only for the affluent? Christian Laesse... 2013 presentation
   
Luxury Travel Christian Laesser 2012 presentation
   
Lieber einmal mehr denken als schnell handeln Christian Laesser 2013 book chapter
   
Leistungsaufträge im Tourismusmarketing Christian Laesse... 1999 book chapter
   
Kundenwert in der Hotellerie Christian Laesser 2007 presentation
   
 
page 5 6 7 8 9 10 11 12 13 of 19