University of St.Gallen
research platform alexandria
search publications
browse publications
by person
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 
by year

publications

title authors / eds. year type  
 
Die strategische Perspektive der Industrialisierung Bernard Elhage, ... 2007 article
   
Die Informationsverarbeitung verläuft nicht rational Peter Maas 1990 article
   
Development and Validation of the Perceived Investmen... Pekka Puustinen,... 2013 journal paper
   
Der Kunde bekommt eine aktive Rolle (Interview mit Pe... Peter Maas 2001 article
   
Der Kunde als Prosument - Integriertes Dienstleistung... Peter Maas 2001 article
   
Der Homo oeconomicus wird enttarnt Peter Maas 1988 article
   
Das Risiko von Veränderungen - Vom Wissen zum Tun und... Peter Maas 1996 journal paper
   
Customer Value versus Employee Value Joel-Luc Cacheli... 2009 article
   
Customer Value und Social Media - eine Analyse anhand... Philipp Hendrik ... 2015 article
   
Customer Value in Versicherungswirtschaft und Financi... Matthias Haller,... 2006 book chapter
   
Customer Value in Financial Services - Eine empirisch... Peter Maas 2004 case study
   
Customer Value im Versicherungsbereich Peter Maas, Phil... 2009 article
   
Customer Value from a Customer Perspective: A Compreh... Albert Graf, Pet... 2008 journal paper
   
Customer Value from a customer perspective Albert Graf, Pet... 2014 book chapter
   
Customer Value durch Management der Kundenzugangswege... Peter Maas, Matt... 2013 article
   
Customer Value bei Dienstleistungen Pascal Bühler, J... 2010 book chapter
   
Customer Value Anticipation, Loyalty and Word-of-Mout... Matthias Rüfenac... 2014 conference paper
   
Customer Value Anticipation, Loyalty and Word-of-Mout... Matthias Rüfenac... 2014 conference paper
   
 
page 1 2 3 4 5 6 7 8 9 of 9