University of St.Gallen
research platform alexandria
search publications
browse publications
by person
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 
by year

publications

title authors / eds. year type  
 
Revenue Management aus Kundensicht Wibke Heidig, To... 2014 book chapter
   
Revenue Management aus der Kundenperspektive Torsten Tomczak,... 2014 book
   
Bewerber besser ansprechen Benjamin Von Wal... 2014 article
   
Can Friends Also Become Customers? Daniel Wentzel, ... 2014 journal paper
   
Mehr als ein Spiel: Interne Markenführung durch Marke... Wibke Heidig, Be... 2013 journal paper
   
Solid Possessions: How Objects Reduce Psychological D... Philipp Scharfen... 2013 conference paper
   
Upselling or Upsetting? Determinants of a Successful ... Wibke Heidig, Da... 2013 conference paper
   
ABB - A Brand in Movement Wibke Heidig, To... 2013 case study
   
Easy Like a Sunday Morning Antonia Erz, Bo ... 2012 journal paper
   
Die innovativsten Unternehmen der Schweiz 2012 Silke Lennerts, ... 2012 working report
   
Die Markenarchitektur wird immer wichtiger Torsten Tomczak 2012 book chapter
   
Das Mitarbeiterverhalten prägt den Markenerfolg Torsten Tomczak 2012 article
   
Strategic Orientation and Product Innovation: Explori... Jelena Spanjol, ... 2012 journal paper
   
Rolle der Emotionalisierung Torsten Tomczak 2012 article
   
Upselling or Upsetting? Wibke Heidig, Da... 2012 conference paper
   
Upselling Torsten Tomczak,... 2012 article
   
Die Markenarchitektur wird immer wichtiger Torsten Tomczak 2012 article
   
Internal Branding Through Brand Games Benjamin Von Wal... 2012 conference paper
   
 
page 1 2 3 4 5 6 7 8 9 of 18