University of St.Gallen
research platform alexandria
Publikationen durchsuchen
Publikationen filtern
nach Person
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 
nach Jahr

Publikationen

Titel Autoren / Hrsg. Jahr Typ  
 
Same Same but Different: The Moderating Role of Brand... Miriam Van Tilbu... 2012 Präsentation
   
You Sexy Thing: Product Design as a Source of Product... Miriam Van Tilbu... 2013 Präsentation
   
Sex matters: The Effect of Brand Gender on Brand Equity Theo Lieven, And... 2011 Artikel (wissens...
   
Sex Matters: Die positive Wirkung des Marken- und Pro... Miriam Van Tilburg 2014 Artikel (wissens...
   
The Effect of Brand Gender on Brand Equity Miriam Van Tilburg 2014 Artikel (wissens...
   
Consumer Perception of Brand and Product Gender: An E... Miriam Van Tilburg 2014 Dissertation
   
Buyer Monitoring by Tipping as an Instrument to Ensur... Miriam Van Tilbu... 2011 Konferenzpapier
   
On the Appropriateness of the Assignment of Human Per... Theo Lieven, Mir... 2011 Konferenzpapier
   
Sex Matters Theo Lieven, Jan... 2011 Konferenzpapier
   
Brand Communication Based on Brand Gender Miriam Van Tilbu... 2012 Konferenzpapier
   
 
Seite 1 von 1