University of St.Gallen
research platform alexandria
search publications
browse publications
by person
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 
by year

Die Nutzung von Online-Communities im Rahmen des Dialogmarketing

fulltext etc. no fulltext attached

   
type book chapter (Deutsch)
   
keywords
   
book title Interaktives Marketing
editor Christian Belz, Marcus Schögel, Oliver Arndt, Verena Walter
date of appearance 2008
publisher Gabler (Wiesbaden)
ISBN 978-3-8349-0740-0
DOI 10.1007/978-3-8349-9859-0_28
page(s) 397-411
citation Walter, V. (2008). Die Nutzung von Online-Communities im Rahmen des Dialogmarketing. In Belz, C., Schögel, M., Arndt, O., & Walter, V. (Eds.), Interaktives Marketing (pp. 397-411). Wiesbaden: Gabler, DOI:10.1007/978-3-8349-9859-0_28. - ISBN 978-3-8349-0740-0.