University of St.Gallen
research platform alexandria
Publikationen durchsuchen
Publikationen filtern
nach Person
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 
nach Jahr

ITIL as Common-Practice Reference Model for IT Service Management: Formal assessment and implications for practice

Volltext etc. Volltext nicht hinterlegt
Kurzfassung
   
Typ Konferenzpapier (Englisch)
   
Schlagwörter (Tags) Integriertes Informationsmanagement, Informationsmanagement, CCIIM
   
Name der Konferenz 2005 IEEE International Conference on E-Technology, E-Commerce and E-Service (Hong Kong)
Datum der Konferenz 01-12-2005
Titel der Proceedings Proc. of the 2005 IEEE International Conference on E-Technology, E-Commerce and E-Service
Review kein Review
   
Zitation Hochstein, Axel ; Zarnekow, Ruediger ; Brenner, Walter: ITIL as Common-Practice Reference Model for IT Service Management: Formal assessment and implications for practice. In: Proc. of the 2005 IEEE International Conference on E-Technology, E-Commerce and E-Service, 2005. - 2005 IEEE International Conference on E-Technology, E-Commerce and E-Service. - Hong Kong.