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journal paper
Rudolph, T., Emrich, O., & Brunner, F. (2012). Online boomt: Die Voraussetzungen. io management, 2012(06), 6-12.
   
book chapter
Brunner, F. (2011). Internetnutzung. In Der Schweizer Online-Handel: Internetnutzung Schweiz 2011 (pp. 15-40). St.Gallen: Forschungszentrum für Handelsmanagement. - ISBN 978-3-9523531-2-7.
   
Brunner, F. (2011). Datenerhebung und Beschreibung der Stichprobe. In Der Schweizer Online-Handel: Internetnutzung Schweiz 2011 (pp. 13-14). St.Gallen: Forschungszentrum für Handelsmanagement. - ISBN 978-3-9523531-2-7.
   
conference paper
Schmid, T., & Brunner, F. (2013). Relational Empowerment in Practice: How Top Managers Empower Their Middle Managers in Top-Driven Strategic Renewal. In Capitalism in Question. New York: Academy of Management.
   
Schmid, T., & Brunner, F. (2013). Cross-Channel Management: How Top Managers Empower Middle Managers in Top-Driven Strategic Renewal. In : European Institute of Retailing and Services Studies.
   
Brunner, F., & Rudolph, T. (2013). Facilitating Discontinuous Strategic Renewal: Routes of Organizational Design Adaptation. In BAM 2013: Managing to Make a Difference. London UK: British Academy of Management.
   
working paper
Brunner, F., & Rudolph, T. (2012). Kundenversteher, Netzwerker und Prozessexperten: Mit welchen Schlüsselkomptenzen modernes Handelsmanagement zum Erfolg führt: Forschungszentrum für Handelsmanagement (Universität St.Gallen).
   
article
Brunner, F., Heubel, A., & Koechli Mueller, S. (2011). Eindeutige Entwicklungspfade ermöglichen Backoffice-Karrieren. KMU-Magazin, 2(14), 66-70.
   
presentation
Brunner, F. (2013). Relational Empowerment in Practice: How Top Managers Empower Their Middle Managers in Top-Driven Strategic Renewal. Presented at 73rd Annual Meeting of the Academy of Management, Orlando.
   
Brunner, F. (2011). Pfadentwicklung zum Cross-Channel Management. Presented at Führungsseminar bei einem Deutschen Sportartikelhändler.
   
Brunner, F. (2011). Chancen durch Cross-Channel Management. Presented at Führungsseminar bei einem Deutschen Sportartikelhändler, München.
   
 
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*citation format: APA 5