University of St.Gallen
research platform alexandria
search publications
browse publications
by person
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 
by year

publications

title  
 
journal paper
Reinecke, S., & Eberharter, J. (2010). Marketingcontrolling in der Praxis. marke 41 - das marketingjournal, 2010(5), 12-21.
   
Reinecke, S., & Eberharter, J. (2010). Marketingcontrolling 2010: Einsatz von Methoden und Verfahren des Marketingcontrollings in der Praxis. Controlling - Zeitschrift für erfolgsorientierte Unternehmenssteuerung, 22(Heft 8/9), 438-447.
   
book chapter
Reinecke, S., & Eberharter, J. (2010). Zentrale Instrumente und Kennzahlen im Marketing- und Vertriebs-Controlling. In Marketing- und Vertriebs-Controlling (pp. 19-38). Freiburg: Haufe. - ISBN 978-3-648-00489-0.
   
conference paper
Hattula, J., Reinecke, S., & Eberharter, J. (2011). The Separate Worlds of Marketing Science and Practice: Differences in Evaluating Research. In AMA Winter Educators' Conference 2011: Marketing Theory and Applications, 1. Auflage, pp.19. Chicago: American Marketing Association. - ISBN 978-1-61839-064-6.
   
Eberharter, J., Fischer, P. M., & Reinecke, S. (2012). I Like It, They Must Like It, Too: How Managers' Individual Interests Influence Strategic Marketing Decisions. In Marketing to Citizens: Going beyond Customers and Consumers, 1. Auflage 2012, pp.7. Brüssel: EMAC. - ISBN 978-989-732-004-0.
   
Eberharter, J., Fischer, P. M., & Reinecke, S. (2012). On the Influence of Managers‘ Individual Interests in Strategic Marketing Decisions. In Unternehmensführung in Europa: Interkulturelle Fragen, pp.18. Bozen: Fakultät für Wirtschaftswissenschaften.
   
Eberharter, J., Fischer, P. M., & Reinecke, S. (2013). The Influence of Managers’ Identity & the Role of Market Information in Strategic Marketing Decisions. In Challenging the Bounds of Marketing Thought. Chicago: AMA American Marketing Association.
   
article
Eberharter, J. (2010). Mehr Erfolg durch Beziehungspflege. Competence, 11/2010(74.), 25.
   
 
page 1 of 1
*citation format: APA 5