University of St.Gallen
research platform alexandria
search publications
browse publications
by person
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 
by year

Business-to-Business-Marketing: Erfolg mit kleinen Geschäften - Smart Account Management im Business-to-Business-Marketing

H. Bernet, T. Brenn, C. Cavin, F. Dusella, A. Frommeyer, L. Grimm, Beata Lis, J. Zünd & M. Zwimpfer

fulltext etc. no fulltext attached

   
type book (Deutsch)
   
keywords Business-to-Business-Marketing
   
editor Christian Belz, Christian Schmitz
date of appearance 2008
publisher Institut für Marketing und Handel (St. Gallen)
ISBN 978-3-905819-06-9
page(s) 136
citation Bernet, H., Brenn, T., Cavin, C., Dusella, F., Frommeyer, A., Grimm, L., Lis, B., Zünd, J., & Zwimpfer, M., Belz, C. (Ed.), & Schmitz, C. (Ed.) (2008). Business-to-Business-Marketing: Erfolg mit kleinen Geschäften - Smart Account Management im Business-to-Business-Marketing. St. Gallen: Institut für Marketing und Handel. - ISBN 978-3-905819-06-9.