University of St.Gallen
research platform alexandria
search publications
browse publications
by person
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 
by year

publications

title  
 
book chapter
Bucher, E., Fieseler, C., & von Kaenel, A. (2009). Web 2.0 - Eine Annäherung an die Herausforderungen des neuen Internetzeitalters aus Sicht der Unternehmenskommunikation. In Kommunikationsmanagement. Strategien, Wissen, Lösungen (pp. 1-24). Neuwied: Luchterhand. - ISBN 3-472-04906-5.
   
conference paper
Meckel, M., Bucher, E., & Fieseler, C. (2014). ). Beyond Demographics -- Explaining Diversity in Organizational Social Media Usage. In , pp.4513-4524: -.
   
Bucher, E., Fieseler, C., & Meckel, M. (2011). Literacy in an Age of Social Media: Why More Is Not Always Better. In Communication @ the Center. Washington: ICA International Communication Association.
   
Bucher, E., Fieseler, C., Meckel, M., & Suphan, A. (2011). Social Media Acceptance in the Workplace: A Conceptual Model. In West meets East, Paper Session 1477. New York: Academy of Management.
   
Bucher, E., Etter, M., & Fieseler, C. (2010). Corporate Social Responsibility in Social Media. In Online-Kommunikation: Aktuelle Tendenzen & Dynamiken. Zürich: SGKM.
   
working paper
Bucher, E. (2010). Social Media Literacy: Towards a conceptual Framework: mcm institute.
   
article
Bucher, E., Fieseler, C., & Meckel, M. (2011). Lass uns keine Freunde sein: Social Media für Unternehmen: Eine Kultur-, nicht nur eine Strategiefrage. Kommunikationsmanager, Dezember, 54-56.
   
presentation
Bucher, E., Fieseler, C., Meckel, M., & Suphan, A. (2011). Social Media and the Communication Profession.
   
 
page 1 of 1
*citation format: APA 5