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dissertation
Engeler, I. (2012). Consumers' Discrete Emotional Responses to Price Discrimination in the Service Context: Antecedent Conditions and Consequences on Post-Purchase Behavior, Universität St.Gallen, Thesis. Bamberg: Difo-Druck GmbH.
   
chapitre dans un livre
Bieger, T., Engeler, I., & Weinert, R. (2010). Marathonrunning - Ein Trend im Tourismus und Standortmanagement. In Bieger, T., Laesser, C., & Beritelli, P. (Eds.), Trends, Instrumente und Strategien im alpinen Tourismus (pp. 109-120). Berlin: Schmidt. - ISBN 978-3-503-12438-1.
   
Engeler, I. (2007). Fallbeispiel: Mitarbeiterführung im Victoria-Jungfrau Grand Hotel & Spa. In Bieger, T. (Eds.), Dienstleistungsmanagement : Einführung in Strategien und Prozesse bei Dienstleistungen : mit Fallstudien verschiedener Praktiker (pp. 242-245). Bern: Haupt. - ISBN 978-3-8252-2974-0.
   
papier de conférence
Engeler, I., & Raghubir, P. (2013). I Run to be Fit, You Run for Fame: Context Effects Affecting Self-Positivity in Judgments on Consumption Motives and Emotions. In ACR 2013: Making a Difference, Vol. 41. Duluth, MN: Association for Consumer Research.
   
Engeler, I., & Laesser, C. (2013). Consumers’ Emotions about Getting a Discount and their Likelihood to Return at Regular Prices. In Lost in Translation: Marketing in an Interconnected World. Brüssel: EMAC European Marketing Academy.
   
Engeler, I., & Laesser, C. (2012). Emotional Effects of Purchase Price-Reference Price Divergence. In , Vol. 40, pp.295-296: Association for Consumer Research.
   
Raghubir, P., Statman, M., & Engeler, I. (2012). Personalities of Financial Products. In , pp.-.
   
Raghubir, P., Engeler, I., & Statman, M. (2012). The Interplay of Hope and Fear on Investment Choices. In Marketing to Citizens: Going beyond Customers and Consumers. Brüssel: EMAC. - ISBN 978-989-732-004-0.
   
Bieger, T., Engeler, I., & Laesser, C. (2010). In what condition is a price increase perceived as fair?: An empirical investigation in the cable car industry. In CAUTHE 2010: Challenge the Limits, pp.12. Melbourne: CAUTHE. - ISBN 978-1-86295560-8 (CD-Rom).
   
Engeler, I., Laesser, C., Bieger, T., & Beritelli, P. (2009). Predicting Online Travel Purchases: The Case of Switzerland. In .
   
Wittmer, A., Bieger, T., Engeler, I., & Riklin, T. (2008). Perceived Customer Preferences in the Airline Industry: Differences between Business Models - The Case of Zurich Airport, Switzerland. In , pp.11.
   
Engeler, I., & Laesser, C. (2008). Perceived Price Fairness of Price Discrimination in the Restaurant Industry: The Case of Switzerland. In .
   
Beritelli, P., Engeler, I., & Laesser, C. (2008). Health travel motivations and activities: The Swiss case. In Freedom to Travel, pp.376. Boise: Travel & Tourism Research Association.
   
discussion paper
Laesser, C., Bieger, T., Engeler, I., Riklin, T., & Boksberger, P. (2010). Neue Preismodelle für Bergbahnen: Theoretische Grundlagen und empirische Erkenntnisse. St. Gallen: IDT-HSG.
   
Article (journal etc.)
Engeler, I. (2010). Emotionale Reaktionen von Kunden auf Preisereignisse: Ein Ausschnitt aus der Forschung zu Preisemotionen. IDT-Blickpunkte, 22, 16-20.
   
Engeler, I., & Bieger, T. (2009). Marathonsport - die Jagd nach persönlicher Zielerreichung. IDT-Blickpunkt, -(21), 16-17.
   
Bieger, T., & Engeler, I. (2009). Marathon oder die Suche nach sozialer Identität. Neue Zürcher Zeitung, 204, 53.
   
 
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*format de citation: APA 5