University of St.Gallen
research platform alexandria
search publications
browse publications
by person
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 
by year

Linking creativity, innovation, and entrepreneruship: The role of knowledge and social networks

fulltext etc. no fulltext attached

   
type book chapter (English)
   
keywords Netzwerke, Entrepreneurship, Kreativität, Innovation, Wissen, Knowledge, Soziale Netzwerke
   
book title Unternehmer und Unternehmensperspektiven für Klein- und Mittelunternehmen : Festschrift für Hans Jobst Pleitner
editor E. Brauchlin, H. Pichler
date of appearance 2000
publisher Duncker & Humblot (Berlin)
series title Schriftenreihe des Schweizerischen Instituts für Gewerbliche Wirtschaft an der Universität St. Gallen (13)
ISBN 3-428-10327-0
page(s) 333-347
citation Volery, T. (2000). Linking creativity, innovation, and entrepreneruship: The role of knowledge and social networks. In Brauchlin, E., & Pichler, H. (Eds.), Unternehmer und Unternehmensperspektiven für Klein- und Mittelunternehmen : Festschrift für Hans Jobst Pleitner (pp. 333-347). Berlin: Duncker & Humblot. - ISBN 3-428-10327-0.