University of St.Gallen
research platform alexandria
search publications
browse publications
by person
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 
by year

publications

title  
 
journal paper
Rudolph, T., Nagengast, L., Melanie, B., & Bouteiller, D. (2015). Die Nutzung mobiler Shopping Apps im Kaufprozess. Marketing Review St. Gallen, 32(3), 42-49, DOI:10.1007/s11621-015-0529-1.
   
Emrich, O., Paul, M., & Rudolph, T. (2015). Shopping Benefits of Multichannel Assortment Integration and the Moderating Role of Retailer Type. Journal of Retailing, 91(forthcoming), 1-17, DOI:10.1016/j.jretai.2014.12.003.
   
Nagengast, L., Evanschitzky, H., Blut, M., & Rudolph, T. (2014). New Insights in the Moderating Effect of Switching Costs on the Satisfaction-Repurchase Behavior Link. Journal of Retailing, 90(3), 408-427, DOI:10.1016/j.jretai.2014.04.001.
   
Emrich, O., & Rudolph, T. (2014). A macro-perspective on co-creation processes on the Internet. Problems and Perspectives in Management, 12(2), 75-85.
   
Rudolph, T., & Pfrang, T. (2014). Der Point of Sale als Inspirationsquelle: Kundeninspiration als Markenstrategie. Planung & Analyse: Zeitschrift für Marktforschung und Marketing, 2014(3), 28-31.
   
Meise, J. N., Rudolph, T., Kenning, P., & Philipps, D. M. (2014). Feed them facts: Value perceptions and consumer use of sustainability-related product information. Journal of Retailing and Consumer Services, 21(4), 510-519, DOI:10.1016/j.jretconser.2014.03.013.
   
Rudolph, T., & Linzmajer, M. (2014). Big Data im Handel. Marketing Review St. Gallen, 31(1), 12-24, DOI:10.1365/s11621-014-0317-3.
   
Nagengast, L., Heidemann, C., & Rudolph, T. (2013). Der kombinierte Einsatz von Sortimentsreduktion und Regalkategorisierung zur Sortimentsoptimierung: Eine empirische Untersuchung aus Konsumenten- und Händlersicht. ZfbF Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung, 2013(7), 666-687.
   
Weber, M., & Rudolph, T. (2013). Umsatzwachstum mit sparenden Konsumenten. Marketing Review St. Gallen, 30(2), 10-23, DOI:10.1365/s11621-013-0207-0.
   
Rudolph, T., Böttger, T., & Amgwerd, N. (2013). Inspiration statt Langeweile. Harvard Business Manager, 2013(6), 12-13.
   
Rudolph, T., & Nagengast, L. (2013). Kundenbindung in Handels- und Serviceunternehmen: Die Wirkung von Kundenbindungsinstrumenten. Journal für Betriebswirtschaft, 63(01), 3-44, DOI:10.1007/s11301-012-0089-2.
   
Rudolph, T., Emrich, O., & Brunner, F. (2012). Online boomt: Die Voraussetzungen. io management, 2012(06), 6-12.
   
Rudolph, T., Böttger, T., & Pfrang, T. (2012). Kundeninspiration als Chance für den Handel. Marketing Review St.Gallen, 29(05/2012), 8-15, DOI:10.1365/s11621-012-0158-x.
   
Bauer, J. C., Kotouc, A. J., & Rudolph, T. (2012). What Constitutes a ‘‘Good Assortment’’? A Scale for Measuring Consumers’ Perceptions of an Assortment Offered in a Grocery Category. Journal of Retailing and Consumer Services, 19(1), 11-26, DOI:10.1016/j.jretconser.2011.08.002.
   
Emrich, O., & Rudolph, T. (2011). Wachsen mit E-Commerce: Cross-Channel-Management. Harvard Business Manager, 33(07), 4-8.
   
Rudolph, T., & Meise, N. (2010). Mehrwert durch Tranzparenz kommunizieren. Marketing Review St. Gallen, 2010(3), 15-19.
   
Rudolph, T., Bauer, J. C., Nagengast, L., & Einhorn, M. (2010). Die Rolle der Kunden im Category Management: Ein Einblick in die mentalen Denkstrukturen von Category Managern. Der Markt. International Journal für Marketing, 49(2), 69-82, DOI:10.1007/s12642-010-0027-6.
   
Wagner, T., & Rudolph, T. (2010). Towards a hierarchical theory of shopping motivation. Journal of Retailing and Consumer Services, 17(5), 415-429, DOI:10.1016/j.jretconser.2010.04.003.
   
Rudolph, T., Bauer, J. C., & Steiner, W. J. (2010). Preis-Promotion-Framing: Ein Überblick zum Stand der Forschung. Zeitschrift für Betriebswirtschaft, 80(3), 285-327, DOI:10.1007/s11573-009-0347-5.
   
Rudolph, T., & Emrich, O. (2009). Situation-related tasks for mobile services in retailing. The International Review of Retail, Distribution and Consumer Research, 19(5), 483-503.
   
Morschett, D., Rudolph, T., Bauer, J. C., Donath, A., & Meise, N. (2009). Retailing in Switzerland - Player, Strategies and Developments. European Retail Research, 23(II), 163-190.
   
Wagner, T., Hennig-Thurau, T., & Rudolph, T. (2009). Does Customer Demotion Jeopardize Loyalty. Journal of Marketing, 73(3), 69-85, DOI:10.1509/jmkg.73.3.69.
   
Rudolph, T., Emrich, O., Nagengast, L., & Oster, D. (2008). Social Network Analysis - Erkenntnisse für die Markenpositionierung. Marketing Review St.Gallen, 25(6), 11-16, DOI:10.1007/s11621-008-0101-3.
   
Rudolph, T., Wagner, T., & Fawcett, S. (2008). Project management in retailing: integrating the behavioral dimension. The International Review of Retail, Distribution and Consumer Research, 18(3), 325-341.
   
Rudolph, T., & Emrich, O. (2008). Kleine Kundengruppen richtig ansprechen. io new management(6), 48-51.
   
Rudolph, T., & Kleinschrodt, A. (2007). Preisfairness im Handel: Ein konzeptioneller Überblick. Thexis, 24(4), 40-44, DOI:10.1007/BF03249176.
   
Schweizer, M., Kotouc, A. J., & Rudolph, T. (2006). Scale Development For Consumer Confusion. Advances in Consumer Research, 33(1), 184-190.
   
Einhorn, M., & Rudolph, T. (2004). Customer Information helps Category Management. Research World(x), 22-23.
   
Rudolph, T., Rosenbloom, B., & Wagner, T. (2004). Barriers to Online Shopping in Switzerland. Journal of International Consumer Marketing, 16(3), 55-74.
   
Rudolph, T., & Schweizer, M. (2002). Nostalgie als Erfolgsposition im Hyperwettbewerb?. Die Unternehmung, 6(x), 409-427.
   
Rudolph, T., Busch, A., & Busch, S. (2000). Retail Food Failures and Recovery Strategies in Switzerland. Journal of Marketing Channels, 7(3), 69-92, DOI:10.1300/J049v07n03_04.
   
habilitation treatise
Rudolph, T. (1999). Marktorientiertes Management komplexer Projekte im Handel, Universität St. Gallen, habilitation treatise. Stuttgart: Schäffer-Poeschel. - ISBN 3-7910-1383-1.
   
thesis
Rudolph, T. (1993). Positionierungs- und Profilierungsstrategien im Europäischen Einzelhandel, Universität St. Gallen, Thesis. St.Gallen: Thexis. - ISBN 3-908535-06-9.
   
book
Rudolph, T., Metzler, T., & Weber, M. (2015). Konsumententrends im Schweizer Bekleidungsdetailhandel: Das Branchenprofil 2015/16. St.Gallen: Forschungszentrum für Handelsmanagement. - ISBN 978-3-906057-19-4.
   
Rudolph, T., Biernath, D., & Weber, M. (2015). Konsumententrends im Schweizer Sportartikeldetailhandel: Das Branchenprofil 2015/16. St.Gallen: Forschungszentrum für Handelsmanagement. - ISBN 978-3-906057-18-7.
   
Rudolph, T., & Weber, M. (2015). Konsumententrends im Schweizer Möbeldetailhandel: Das Branchenprofil 2015/16. St.Gallen: Forschungszentrum für Handelsmanagement. - ISBN 978-3-906057-20-0.
   
Rudolph, T., Melanie, B., & Weber, M. (2015). Konsumententrends im Schweizer Lebensmitteldetailhandel: Das Branchenprofil 2015/16. St.Gallen: Forschungszentrum für Handelsmanagement. - ISBN 978-3-906057-17-0.
   
Rudolph, T., Pfrang, T., & Weber, M. (2015). Konsumententrends im Schweizer Elektronikdetailhandel: Das Branchenprofil 2015/16. St.Gallen: Forschungszentrum für Handelsmanagement. - ISBN 978-3-906057-21-7.
   
Rudolph, T., Nagengast, L., & Nitsch, F. (2015). Einkaufstourismus Schweiz 2015: Eine Studie zu den aktuellen Entwicklungen des Einkaufstourismus. St.Gallen: Forschungszentrum für Handelsmanagement. - ISBN 978-3-906057-16-3.
   
Rudolph, T., Emrich, O., Kleinlercher, K., & Pfrang, T. (2015). Der Schweizer Online-Handel. Internetnutzung Schweiz 2015. St.Gallen: Forschungszentrum für Handelsmanagement der Universität St.Gallen. - ISBN 978-3-906057-15-6.
   
Rudolph, T., & Melanie, B. (2015). Food Consumption 2014: Ess- und Verzehrverhalten in der Schweiz. St.Gallen: Forschungszentrum für Handelsmanagement.
   
Brunner, F., & Rudolph, T. (2015). Toward Cross-Channel Management: A Comprehensive Guide for Retail Firms. Berlin: De Gruyter Oldenbourg. - ISBN 978-3-11-041698-5.
   
Foscht, T. (Ed.), Morschett, D. (Ed.), Rudolph, T. (Ed.), Schnedlitz, P. (Ed.), Schramm-Klein, H. (Ed.), & Swoboda, B. (Ed.) (2015). European Retail Research: 2013, Volume 27, Issue II. Wiesbaden: Springer Gabler, DOI:10.1007/978-3-658-07038-0. - ISBN 978-3-658-07037-3.
   
Weber, M., & Rudolph, T. (2014). Schweizer Apotheken- und Drogeriemarkt – Report 2014/15: Der Einkaufsprozess von OTC-Arzneimitteln. St.Gallen: Forschungszentrum für Handelsmanagement, Universität St.Gallen. - ISBN 978-3-906057-14-9.
   
Rudolph, T., Metzler, T., Emrich, O., & Kleinlercher, K. (2014). Cross-Channel Management 2014: in Deutschland, Österreich und der Schweiz. St. Gallen: Universität St. Gallen - Forschungszentrum für Handelsmanagement. - ISBN 978-3-906057-13-2.
   
Schramm-Klein, H. (Ed.), Foscht, T. (Ed.), Morschett, D. (Ed.), Rudolph, T. (Ed.), Schnedlitz, P. (Ed.), & Swoboda, B. (Ed.) (2014). European Retail Research. Wiesbaden: Springer, DOI:10.1007/978-3-658-05313-0. - ISBN 978-3-658-05312-3.
   
Rudolph, T., Nagengast, L., & Weber, M. (2014). Profilierung und Kundeninspiration: Wachstum in umkämpften Märkten. St.Gallen: Forschungszentrum für Handelsmanagement. - ISBN 978-3-906057-11-8.
   
Rudolph, T., & Weber, M. (2013). Konsumententrends im Schweizer Elektronikdetailhandel: Das Branchenprofil 2013/14. St.Gallen: Forschungszentrum für Handelsmanagement St.Gallen. - ISBN 978-3-906057-09-5.
   
Rudolph, T., & Weber, M. (2013). Konsumententrends im Schweizer Sportartikeldetailhandel: Das Branchenprofil 2013/14. St.Gallen: Forschungszentrum für Handelsmanagement St.Gallen. - ISBN 978-3-906057-07-1.
   
Rudolph, T., & Weber, M. (2013). Konsumententrends im Schweizer Bekleidungsdetailhandel: Das Branchenprofil 2013/14. St.Gallen: Forschungszentrum für Handelsmanagement St.Gallen. - ISBN 978-3-906057-10-1.
   
Rudolph, T., & Weber, M. (2013). Konsumententrends im Schweizer Möbeldetailhandel: Das Branchenprofil 2013/14. St.Gallen: Forschungszentrum für Handelsmanagement St.Gallen. - ISBN ISBN 978-3-906057-06-4.
   
Rudolph, T., & Weber, M. (2013). Konsumententrends im Schweizer Lebensmitteldetailhandel: Das Branchenprofil 2013/14. St.Gallen: Forschungszentrum für Handelsmanagement St.Gallen. - ISBN 978-3-906057-08-8.
   
Rudolph, T. (2013). Modernes Handelsmanagement: Eine Einführung in die Handelslehre. Stuttgart: Schäffer-Poeschel. - ISBN 978-3-7910-3304-4.
   
Hillesland, J. (Ed.), Rudolph, T. (Ed.), Meise, N. (Ed.), Gisholt, O. (Ed.), Bendixen, A. (Ed.), Fjeldstad, T. (Ed.), Nordfält, J. (Ed.), & Clement, J. (Ed.) (2013). Fundamentals of Retailing & Shopper Marketing. UK: Pearson Educated Limited. - ISBN 978-0-273-75739-9.
   
Rudolph, T., Emrich, O., Böttger, T., Essig, E., Metzler, T., Pfrang, T., & Reisinger, M. (2013). Der Schweizer Online-Handel: Internetnutzung Schweiz 2013. St.Gallen: Forschungszentrum für Handelsmanagement. - ISBN 978-3-906057-05-7.
   
Rudolph, T., & Weber, M. (2012). Kundeninspiration im Schweizer Sportdetailhandel: Eine empirische Studie zu neuen Erfolgspotenzialen bei Ziel- und Erlebniskäufern. St.Gallen: Forschungszentrum für Handelsmanagement. - ISBN 978-3-906057-01-9.
   
Rudolph, T., & Weber, M. (2012). Kundeninspiration im Schweizer Möbeldetailhandel: Eine empirische Studie zu neuen Erfolgspotenzialen bei Ziel- und Erlebniskäufern. St.Gallen: Forschungszentrum für Handelsmanagement. - ISBN 978-3-906057-03-3.
   
Rudolph, T., & Weber, M. (2012). Kundeninspiration im Schweizer Lebensmitteldetailhandel: Eine empirische Studie zu neuen Erfolgspotenzialen bei Ziel- und Erlebniskäufern. St.Gallen: Forschungszentrum für Handelsmanagement. - ISBN 978-3-906057-00-2.
   
Rudolph, T., & Weber, M. (2012). Kundeninspiration im Schweizer Elektronikdetailhandel: Eine empirische Studie zu neuen Erfolgspotenzialen bei Ziel- und Erlebniskäufern. St.Gallen: Forschungszentrum für Handelsmanagement. - ISBN 978-3-906057-02-6.
   
Rudolph, T., & Weber, M. (2012). Kundeninspiration im Schweizer Bekleidungsdetailhandel: Eine empirische Studie zu neuen Erfolgspotenzialen bei Ziel- und Erlebniskäufern. St.Gallen: Forschungszentrum für Handelsmanagement. - ISBN 978-3-906057-04-0.
   
Belz, C. (Ed.), Reinecke, S. (Ed.), Rudolph, T. (Ed.), Fueglistaller, U. (Ed.), Dyllick, T. (Ed.), Herrmann, A. (Ed.), Bieger, T. (Ed.), Ackermann, W. (Ed.), Schmid, B. (Ed.), & Maas, P. (Ed.) (2012). Customer Value. St. Gallen: Thexis. - ISBN 978-3-905819-20-5.
   
Rudolph, T. (Ed.), Foscht, T. (Ed.), Morschett, D. (Ed.), Schnedlitz, P. (Ed.), Schramm-Klein, H. (Ed.), & Swoboda, B. (Ed.) (2012). European Retail Research 2012. Wiesbaden: Gabler Research. - ISBN 978-3-8349-4236-4.
   
Glas, A., Rudolph, T. (Ed.) (2012). Toward Healthy Snack Choice: The Impact of Self-Regulation and Financial Incentives on Consumers' Food Intake. Aachen: Shaker. - ISBN 978-3-8440-0527-1.
   
Rudolph, T. (Ed.), Foscht, T. (Ed.), Morschett, D. (Ed.), Schnedlitz, P. (Ed.), Schramm-Klein, H. (Ed.), & Swoboda, B. (Ed.) (2012). European Retail Research 2011. Wiesbaden: Gabler Research. - ISBN 978-3-8349-3411-6.
   
Rudolph, T. (Ed.), Schlegelmilch, B. (Ed.), Franch, F. (Ed.), Bauer, A. (Ed.), & Meise, N. (Ed.) (2012). Diversity in European Marketing: Text and Cases. Wiesbaden: Gabler, DOI:10.1007/978-3-8349-6976-7. - ISBN 978-3-8349-1420-0.
   
Rudolph, T., & Weber, M. (2012). Mehr Profil durch Kundeninspiration: Eine empirische Studie zu Profilierungsherausforderungen und Inspirationspotenzialen im Schweizer Handel. St.Gallen: Forschungszentrum für Handelsmanagement. - ISBN 978-3-9523531-9-6.
   
Meise, N., Rudolph, T. (Ed.) (2011). Communicating Supply Chain Transparency to Consumers: The Impact of Supply Chain Information Provision on Consumers' Preference and Willingness to Pay. Aachen: Shaker. - ISBN 978-3832299163.
   
Heidemann, C., Rudolph, T. (Ed.) (2011). Sortimentsoptimierung: Der kombinierte Einsatz von Sortimentsreduktion und -präsentation und seine Auswirkungen auf das Kaufverhalten. Aachen: Shaker. - ISBN 978-3832299170.
   
Morschett, D. (Ed.), Foscht, T. (Ed.), Rudolph, T. (Ed.), Schnedlitz, P. (Ed.), Schramm-Klein, H. (Ed.), & Swoboda, B. (Ed.) (2011). European Retail Research. Wiesbaden: Gabler Reserach. - ISBN 978-3-8349-3093-4.
   
Weber, M., & Rudolph, T. (2011). IRM Discountstudie 2011: die Discounter in der Schweiz aus Konsumenten- und Managementsicht - eine Studie des Kompetenzzentrums für Retail Branding am Forschungszentrum für Handelsmanagement der Universität St. Gallen. St.Gallen: Forschungszentrum für Handelsmanagement. - ISBN 978-3-9523531-9-9.
   
Rudolph, T., & Weber, M. (2011). Konsumententrends im Schweizer Sportartikeldetailhandel: Das Branchenprofil 2011. St.Gallen: Forschungszentrum für Handelsmanagement. - ISBN 978-3-9523531-7-2.
   
Rudolph, T., & Weber, M. (2011). Konsumententrends im Schweizer Bekleidungsdetailhandel: Das Branchenprofil 2011. St.Gallen: Forschungszentrum für Handelsmanagement. - ISBN 978-3-9523531-6-5.
   
Rudolph, T., & Weber, M. (2011). Konsumententrends im Schweizer Elektronikdetailhandel: Das Branchenprofil 2011. St.Gallen: Forschungszentrum für Handelsmanagement. - ISBN 978-3-9523531-5-8.
   
Rudolph, T., & Weber, M. (2011). Konsumententrends im Schweizer Lebensmitteldetailhandel: Das Branchenprofil 2011. St.Gallen: Forschungszentrum für Handelsmanagement. - ISBN 978-3-9523531-4-1.
   
Rudolph, T., & Weber, M. (2011). Konsumententrends im Schweizer Möbeldetailhandel: Das Branchenprofil 2011. St. Gallen: Forschungszentrum für Handelsmanagement. - ISBN 978-3-9523531-3-4.
   
Rudolph, T., Emrich, O., & Böttger, T. (2011). Der Schweizer Online-Handel: Internetnutzung Schweiz 2011. St.Gallen: Forschungszentrum für Handelsmanagement. - ISBN 978-3-9523531-2-7.
   
Emrich, O., & Rudolph, T. (2011). Cross-Channel Management 2011 in Deutschland und in der Schweiz. St. Gallen: Universität St. Gallen - Forschbungszentrum für Handelsmanagement. - ISBN 978-3-9523531-1-0.
   
Morschett, D. (Ed.), Rudolph, T. (Ed.), Schnedlitz, P. (Ed.), Schramm-Klein, H. (Ed.), & Swoboda, B. (Ed.) (2011). European Retail Research. Wiesbaden: Gabler Research. - ISBN 978-3-8349-2709-5.
   
Schnedlitz, P. (Ed.), Morschett, D. (Ed.), Rudolph, T. (Ed.), Schramm-Klein, H. (Ed.), & Swoboda, B. (Ed.) (2010). European Retail Research: Gabler Research. - ISBN 978-3-8349-2254-0.
   
Rudolph, T. (Ed.) (2010). Der Schweizer Handel 2010: mit Innovationen wachsen. Aachen: Shaker. - ISBN 978-3-8322-8755-9.
   
Schnedlitz, P. (Ed.), Morschett, D. (Ed.), Rudolph, T. (Ed.), Schramm-Klein, H. (Ed.), & Swoboda, B. (Ed.) (2010). European Retail Research. Wiesbaden: Gabler Research. - ISBN 978-3-8349-1923-6.
   
Rudolph, T. (2009). Modernes Handelsmanagement: Eine Einführung in die Handelslehre. Stuttgart: Schäffer Poeschel. - ISBN 978-3-7910-2892-7.
   
Swoboda, B. (Ed.), Morschett, D. (Ed.), Rudolph, T. (Ed.), Schnedlitz, P. (Ed.), & Schramm-Klein, H. (Ed.) (2009). European Retail Research. Wiesbaden: Gabler Research, DOI:10.1007/978-3-8349-8203-2. - ISBN 978-3-8349-1225-1.
   
Rudolph, T., Emrich, O., & Sohl, T. (2009). Der Schweizer Online-Handel: Internetnutzung Schweiz 2009. St. Gallen: IMH - Institut für Marketing und Handel. - ISBN 978-3-9523531-0-3.
   
Swoboda, B. (Ed.), Morschett, D. (Ed.), Rudolph, T. (Ed.), Schnedlitz, P. (Ed.), & Schramm-Klein, H. (Ed.) (2008). European Retail Research. Wiesbaden: Gabler, DOI:10.1007/978-3-8349-8099-1. - ISBN 978-3-8349-8099-1.
   
Rudolph, T., Loock, M., & Kleinschrodt, A. (2008). Strategisches Handelsmanagement: Grundlagen für den Erfolg auf internationalen Handelsmärkten. Aachen: Shaker. - ISBN 3832275185.
   
Rudolph, T. (Ed.) (2008). Der Schweizer Handel: Konsumententrends 2008. St. Gallen: Institut für Marketing und Handel. - ISBN 978-3-905819-10-6.
   
Rudolph, T., & Glas, A. (2008). Food Consumption 2008: Ess- und Verzehrverhalten in der Schweiz. St. Gallen: Thexis. - ISBN 978-3-905819-11-3.
   
Rudolph, T., Meise, N., & Emrich, O. (2007). Der Schweizer Online-Handel: Internetnutzung Schweiz 2007. St.Gallen: Institut für Marketing und Handel der Universität St. Gallen (IMH). - ISBN 978-3-905819-01-4.
   
Rudolph, T. (Ed.), Drenth, R. (Ed.), & Meise, N. (Ed.) (2007). Kompetenzen für Supply Chain Manager. Berlin: Springer, DOI:10.1007/978-3-540-46495-2. - ISBN 3-540-46492-1.
   
Rudolph, T. (Ed.), & Schweizer, M. (Ed.) (2006). Das Discount-Phänomen: eine 360-Grad-Betrachtung. Zürich: Verlag Neue Zürcher Zeitung. - ISBN 3-03823-180-0.
   
Rudolph, T. (2006). Der Schweizer Handel: Konsumententrends 2006. St. Gallen: Institut für Marketing und Handel. - ISBN 3-908545-99-4.
   
Rudolph, T., & Becker, K. (2005). Food Consumption 2005: Ess- und Verzehrverhalten in der Schweiz. St. Gallen: Thexis. - ISBN 3-908545-97-8.
   
Rudolph, T. (2005). Modernes Handelsmanagement: Eine Einführung in die Handelslehre. München: Pearson Studium. - ISBN 3-8273-7188-0.
   
Schweizer, M., & Rudolph, T. (2004). Wenn Käufer streiken: Mit klarem Profil gegen Consumer Confusion und Kaufmüdigkeit. Wiesbaden: Gabler. - ISBN 3-409-12677-5.
   
Rudolph, T., & Becker, K., Belz, C. (Ed.), Tomczak, T. (Ed.), Rudolph, T. (Ed.), & Becker, K. (Ed.) (2003). Food Consumption 2003 – Ess- und Verzehrverhalten in der Schweiz. St. Gallen: Thexis. - ISBN 978-3-908545-86-6.
   
Schmickler, M., & Rudolph, T. (2002). Erfolgreiche ECR Kooperationen, Vertikales Marketing zwischen Industrie und Handel. Neuwied: Luchterhand. - ISBN 3-472-04971-5.
   
Belz, C., Kernstock, J., Reinecke, S., Reinhold, M., Rudolph, T., Schögel, M., Senn, C., & Tomczak, T. (2000). Neue Strategien und Antworten zum Marketing-Change. St.Gallen: Thexis.
   
Belz, C. (Ed.), Kernstock, J. (Ed.), Reinecke, S. (Ed.), Reinhold, M. (Ed.), Rudolph, T. (Ed.), Schögel, M. (Ed.), Senn, C. (Ed.), & Tomczak, T. (Ed.) (2000). Marketing Change: Tipps und Reflexionen zur Entwicklung des Marketing. St. Gallen: Thexis. - ISBN 3-908545-58-3.
   
Belz, C. (Ed.), & Rudolph, T. (Ed.) (1997). Handelsdynamik - Kompetenz für Marketing-Innovationen. St. Gallen: Thexis. - ISBN 978-3908545255.
   
 
page 1 2 3 4 of 4
*citation format: APA 5