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Wentzel, D., Tomczak, T., & Henkel, S. (2014). Can Friends Also Become Customers?: The Impact of Employee Referral Programs on Referral Likelihood. JSR Journal of Service Research, 2014(May), 119-133, DOI:10.1177/1094670513518271.
   
Heidig, W., von Walter, B., & Tomczak, T. (2013). Mehr als ein Spiel: Interne Markenführung durch Markenspiele. Die Unternehmung, 67(3), 271-288.
   
Erz, A., Christensen, B. T., & Tomczak, T. (2012). Easy Like a Sunday Morning: How the Fluency of Analogies Affects Innovation Liking. Advances in Consumer Research, 2012(43), 15.
   
Spanjol, J., Mühlmeier, S., & Tomczak, T. (2012). Strategic Orientation and Product Innovation: Exploring a Decompositional Approach. Journal of Product Innovation Management, 29(06/2012), 967-985, DOI:10.1111/j.1540-5885.2012.00975.x.
   
von Walter, B., Wentzel, D., & Tomczak, T. (2012). The effect of applicant-employee fit and temporal construal on employer attraction and pursuit intentions. Journal of Occupational and Organizational Psychology, 85(1), 116-135, DOI:10.1348/2044-8325.002006.
   
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Brexendorf, T. O., & Tomczak, T. (2011). Markencontrolling - Vom intuitiven Markenaufbau zur kontinuierlichen und systematischen Planung, Steuerung und Kontrolle der Marke. ZfCM - Controlling & Management, 55(1), 28-32, DOI:10.1007/s12176-011-0011-7.
   
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Erz, A., Henkel, S., & Tomczak, T. (2008). Weg vom negativen Branchenimage: Mit Subtyping zur Arbeitgebermarke. Marketing Review St. Gallen, 4.
   
Tomczak, T., Mühlmeier, S., & Kolmer, S. (2008). Sponsoring - Performance durch Professionalität. Marke 41, 41(3), S. 12-17.
   
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libro
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*citation format: APA 5