University of St.Gallen
research platform alexandria
search publications
browse publications
by person
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 
by year

publications

Institute of Marketing

title authors / eds. year type  
 
Is more always better? Sven Reinecke, C... 2015 journal paper
   
The 7 sins of brand management - and how to avoid them Sven Reinecke (Eds.) 2015 journal paper
   
Vertriebsdifferenzierung im Industriegütergeschäft Christian Belz, ... 2015 book chapter
   
Evaluating Data Integration in the CRM context at the... Christoph Wortmann 2015 conference paper
   
Kundenlösungen sind ein bewegtes Ziel Christian Belz 2015 journal paper
   
Preispremium Swissness Worldwide und "Country of Orig... Peter Mathias Fi... 2015 journal paper
   
Kundenprozesse gemeinsam gestalten Christian Belz 2015 journal paper
   
Die richtige Mischung ist entscheidend Marcus Schögel, ... 2015 digital resource
   
Key Account Manager sollten mehr wissen und können Christian Belz 2015 journal paper
   
Buchrezension - Die Unternehmung Sven Reinecke 2015 book review
   
The Role of Product Ethnicity in Domestic Country Bias Katharina Zeugne... 2015 conference paper
   
Advanced Analytics in Marketing Management Carla Thaper 2015 presentation
   
Strategic foresight in the luxury industry: manageria... Benjamin Berghau... 2015 journal paper
   
Erfolgreiches Spiel mit Sicherheit Christian Belz 2015 journal paper
   
Versteckspiele zwischen Lieferanten und Kunden Christian Belz 2015 journal paper
   
Trickle down effects of work meaningfulness through v... Petra Kipfelsber... 2015 conference paper
   
The Effect of Internal versus External Communication ... Dennis Herhausen... 2015 conference paper
   
Key-Account Management (KAM) "revisited" 12 Thesen Christian Belz 2015 journal paper
   
 
page 1 2 3 4 5 6 7 8 9 of 60