University of St.Gallen
research platform alexandria
search publications
browse publications
by person
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 
by year

publications

Institute of Marketing

title authors / eds. year type  
 
Design Thinking Falk Uebernickel... 2015 book chapter
   
Business Innovation: Das St. Galler Modell Christian Pieter... 2015 book
   
Energizing Companies through Customer Compliments Petra Kipfelsber... 2015 journal paper
   
Das schwierige Management von Grossprojekten für Kunden Marc Schmickler,... 2015 journal paper
   
Entwicklung einer kundenbezogenen Wertschöpfung Christian Belz 2015 journal paper
   
Grobe Fehler vermeiden und das Minimum erfüllen Christian Belz, ... 2015 journal paper
   
Ein Herz für Bankdrücker Michael Betz, Ph... 2015 journal paper
   
A narrative review and meta-analysis of service inter... Alexander Rossmann 2015 journal paper
   
Consumer Complaint Handling: Social Media Channel ver... Alexander Rossmann 2015 conference paper
   
User Engagement in eWoM communication: Alexander Rossmann 2015 conference paper
   
Social Media Usage in Business-to-Business Sales Alexander Rossmann 2015 conference paper
   
Marketingplanung Torsten Tomczak,... 2014 book
   
Klar positionieren – Markenführung im digitalen Zeita... Marcus Schögel, ... 2014 article
   
Der Wandel der Luxusbranche Benjamin Berghau... 2014 journal paper
   
Spitzenleistungen im Key Account Management Christian Belz, ... 2014 book
   
Vertriebsprofile für das Industriegütermarketing Michael Weibel, ... 2014 journal paper
   
Reales Marketing führt die Kunden zum Kauf Christian Belz, ... 2014 journal paper
   
Kundenorientierung Christian Belz 2014 journal paper
   
 
page 1 2 3 4 5 6 7 8 9 of 59