University of St.Gallen
research platform alexandria
search publications
browse publications
by person
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 
by year

publications

Institute of Marketing

title authors / eds. year type  
 
Mobile Business Andrea Back, Chr... 2016 book chapter
   
Enterprise 2.0 - Digitale Transformation durch sozial... Andrea Back 2016 book chapter
   
Disentangling Country-of-Origin Effects: The Interpla... Peter Mathias Fi... 2016 journal paper
   
Leading With Meaning: How And When Leader Work Meanin... Petra Kipfelsber... 2016 conference paper
   
Managing Digital Interactions: Distinctive Capabiliti... Kirsten Mrkwicka... 2016 conference paper
   
Neue Formen der Zusammenarbeit mit Kunden in der Indu... Christian Belz 2016 book chapter
   
Eine Kultur der Innovation Christian Fiesel... 2016 book chapter
   
Kontinuierliche Business-Innovation: Systematische We... Robert Winter, T... 2016 book chapter
   
Design Science Research in Business Innovation Robert Winter, S... 2016 book chapter
   
Für mehr Produktivität in Marketing und Vertrieb Christian Belz 2015 journal paper
   
Professionalität im Vertrieb Christian Belz, ... 2015 journal paper
   
Kostengünstig zum wirksamen Key Account Management Michael Betz, Ph... 2015 journal paper
   
Too much of a good thing? How Big Data changes manage... Christoph Wortma... 2015 presentation
   
Digitale Transformation ist vor allem eine Marketingt... Kirsten Mrkwicka... 2015 article
   
Raus aus der engen Schublade beim Kunden! Christian Belz 2015 journal paper
   
Mehrwertanbieter im Massengeschäft Christian Belz 2015 journal paper
   
„Weniger in Organigramm-Kästchen als in Kundenlösunge... Christian Belz 2015 journal paper
   
Unfolding the ambidextrous effects of proactive and r... Dennis Herhausen 2015 journal paper
   
 
page 1 2 3 4 5 6 7 8 9 of 62