University of St.Gallen
research platform alexandria
search publications
browse publications
by person
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 
by year

publications

Institute of Marketing

title authors / eds. year type  
 
Effizienz und Effektivität von Messen und Ausstellungen Michael Reinhold 2014 working report
   
Conspicuous Employment Benjamin Berghaus 2014 presentation
   
Fit für die KMU-Kunden Christian Belz, ... 2014 book
   
Integrating Bricks with Clicks Dennis Herhausen... 2014 journal paper
   
Consumption of E-WOM Alexander Rossma... 2014 conference paper
   
Vertrieb heisst Verkaufen Christian Belz 2014 article
   
Pride and Prejudice - Promotion or Prevention? Invest... Peter Mathias Fi... 2014 journal paper
   
Why Did You Betray Me, My Friend? When Selling Extend... Peter Mathias Fi... 2014 journal paper
   
Insisting on luxury to survive Michael Reinhold... 2014 book chapter
   
Ausschreibungen im Vertrieb gewinnen Christian Belz, ... 2014 journal paper
   
Vertrieb im Industriegüterbetrieb aus Anbietersicht Michael Weibel 2014 book
   
The Management of Luxury Benjamin Berghau... 2014 book
   
Zehn Thesen zum realen Marketing Christian Belz, ... 2014 journal paper
   
Auf der Suche nach nachhaltigen Kundenvorteilen in de... Clemens Willée, ... 2014 book chapter
   
Dimensionen der Kundenzufriedenheit an Publikumsmessen Michael Reinhold... 2014 journal paper
   
Marketing-Revolution möglich Christian Belz, ... 2014 journal paper
   
Data-driven Intelligence for SME E-Business Michael Reinhold... 2014 journal paper
   
Second Generation Recommendation Engines in a SME B2B... Michael Reinhold... 2014 conference paper
   
 
page 1 2 3 4 5 6 7 8 9 of 59