University of St.Gallen
research platform alexandria
search publications
browse publications
by person
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 
by year

publications

Institute of Marketing

title authors / eds. year type  
 
Consumer Complaint Handling: Social Media Channel ver... Alexander Rossmann 2015 conference paper
   
User Engagement in eWoM communication: Alexander Rossmann 2015 conference paper
   
Social Media Usage in Business-to-Business Sales Alexander Rossmann 2015 conference paper
   
Kundenorientierung durch Mitarbeitertrainings stärken Marcus Schögel, ... 2014 journal paper
   
Marketingplanung Torsten Tomczak,... 2014 book
   
Klar positionieren – Markenführung im digitalen Zeita... Marcus Schögel, ... 2014 article
   
Grobe Fehler vermeiden und das Minimum erfüllen Christian Belz, ... 2014 journal paper
   
Der Wandel der Luxusbranche Benjamin Berghau... 2014 journal paper
   
Spitzenleistungen im Key Account Management Christian Belz, ... 2014 book
   
Vertriebsprofile für das Industriegütermarketing Michael Weibel, ... 2014 journal paper
   
Reales Marketing führt die Kunden zum Kauf Christian Belz, ... 2014 journal paper
   
Kundenorientierung Christian Belz 2014 journal paper
   
Effizienz und Effektivität von Messen und Ausstellungen Michael Reinhold 2014 working report
   
Conspicuous Employment Benjamin Berghaus 2014 presentation
   
Fit für die KMU-Kunden Christian Belz, ... 2014 book
   
Integrating Bricks with Clicks Dennis Herhausen... 2014 journal paper
   
Consumption of E-WOM Alexander Rossma... 2014 conference paper
   
Vertrieb heisst Verkaufen Christian Belz 2014 article
   
 
page 1 2 3 4 5 6 7 8 9 of 60