University of St.Gallen
research platform alexandria
search publications
browse publications
by person
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 
by year

publications

Institute of Marketing

title authors / eds. year type  
 
Customer Centricity: Status Quo und weiterer Forschun... Dennis Herhausen 2012 presentation
   
Realisierung von Customer Centricity Dennis Herhausen 2012 presentation
   
Customer Centricity: Nur eine Frage der richtigen Str... Dennis Herhausen 2012 presentation
   
Proaktive Kundenorientierung Dennis Herhausen 2011 presentation
   
Understanding Proactive Customer Orientation Dennis Herhausen 2011 presentation
   
Kundensteuerung in Mehrkanalsystemen Dennis Herhausen 2010 presentation
   
Neue Strategien gefordert? Christian Belz 2010 presentation
   
Customer Right-Channeling Dennis Herhausen 2009 presentation
   
Marketing Innovation Capability Dennis Herhausen 2009 presentation
   
Antecedents and Consequences of Marketing Innovativeness Dennis Herhausen 2008 presentation
   
Marketing zwischen Vision und Realisierung Christian Belz 1999 presentation
   
Luxury Brand Development Benjamin Berghaus 2012 journal editoria...
   
Electronic Commerce and Marketing Marcus Schögel, ... 2000 journal editoria...
   
Energizing Companies through Customer Compliments Petra Kipfelsber... 2015 journal paper
   
Das schwierige Management von Grossprojekten für Kunden Marc Schmickler,... 2015 journal paper
   
Entwicklung einer kundenbezogenen Wertschöpfung Christian Belz 2015 journal paper
   
Grobe Fehler vermeiden und das Minimum erfüllen Christian Belz, ... 2015 journal paper
   
Ein Herz für Bankdrücker Michael Betz, Ph... 2015 journal paper
   
 
page 1 2 3 4 5 6 7 8 9 of 59