University of St.Gallen
research platform alexandria
search publications
browse publications
by person
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 
by year

publications

Institute of Marketing

title authors / eds. year type  
 
Proaktive Kundenorientierung Dennis Herhausen 2011 presentation
   
Understanding Proactive Customer Orientation Dennis Herhausen 2011 presentation
   
Kundensteuerung in Mehrkanalsystemen Dennis Herhausen 2010 presentation
   
Neue Strategien gefordert? Christian Belz 2010 presentation
   
Customer Right-Channeling Dennis Herhausen 2009 presentation
   
Marketing Innovation Capability Dennis Herhausen 2009 presentation
   
Antecedents and Consequences of Marketing Innovativeness Dennis Herhausen 2008 presentation
   
Marketing zwischen Vision und Realisierung Christian Belz 1999 presentation
   
Luxury Brand Development Benjamin Berghaus 2012 journal editoria...
   
Electronic Commerce and Marketing Marcus Schögel, ... 2000 journal editoria...
   
A Meta Analysis of the Antecedents and Consequences o... Dennis Herhausen... 2014 journal paper
   
Auditing Marketing Strategy Implementation Success Dennis Herhausen... 2014 journal paper
   
Co-Marketing Capability: Scale Development and Perfor... Dennis Herhausen... 2014 journal paper
   
Verbreitung der Aufgabe des Verkaufs verunsichert Kunden Christian Belz 2014 journal paper
   
Getrieben oder Gestalter in Marketing und Vertrieb? Christian Belz, ... 2014 journal paper
   
Nutzung der Swissness - die Marke Schweiz als Co-Brand Sven Reinecke 2013 journal paper
   
Kunden qualifizieren Christian Belz 2013 journal paper
   
Customer Centricity bei der Graubündner Kantonalbank Alex Villiger, D... 2013 journal paper
   
 
page 1 2 3 4 5 6 7 8 9 of 56