University of St.Gallen
research platform alexandria
search publications
browse publications
by person
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 
by year

Reeboks Auftritt im Second Life

fulltext etc. no fulltext attached

   
type book chapter (Deutsch)
   
keywords
   
book title Innovation Driven Marketing - Vom Trend zur innovativen Marketinglösung
editor Christian Belz, Marcus Schögel, Torsten Tomczak
date of appearance 2007
publisher Gabler Verlag (Wiesbaden)
ISBN 978-3-8349-0282-5
page(s) 246-251
citation Tomczak, T., Forster, A., Forster, C., & Jenewein, W. (2007). Reeboks Auftritt im Second Life. In Belz, C., Schögel, M., & Tomczak, T. (Eds.), Innovation Driven Marketing - Vom Trend zur innovativen Marketinglösung (pp. 246-251). Wiesbaden: Gabler Verlag. - ISBN 978-3-8349-0282-5.