University of St.Gallen
research platform alexandria
search publications
browse publications
by person
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 
by year

Strategisches Kundenwertcontrolling : Eine konzeptionelle und empirische Studie zum Kundenwertmanagement

fulltext etc. no fulltext attached
abstract
   
type journal paper
   
keywords
   
language Deutsch
kind of paper journal article
date of appearance 1-7-2007
journal Controlling & Management (ZfCM)
publisher Springer Gabler, Springer-Fachmedien Wiesbaden (Wiesbaden)
ISSN 0931-9077
ISSN (online) 1864-5410
DOI 10.1365/s12176-012-0169-0
volume of journal 51
number of issue Supplement 2
page(s) 83-88
review external review
   
citation Reinecke, S., & Keller, J. (2007). Strategisches Kundenwertcontrolling: Eine konzeptionelle und empirische Studie zum Kundenwertmanagement. Controlling & Management (ZfCM), 51(Supplement 2), 83-88, DOI:10.1365/s12176-012-0169-0.