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Kipfelsberger, P., Bruch, H., & Herhausen, D. (2015). Energizing Companies through Customer Compliments. Marketing Review St. Gallen(1.2015), 22-31.
   
Schmickler, M., & Belz, C. (2015). Das schwierige Management von Grossprojekten für Kunden. Sales Management Review, 2015(1), 16-23.
   
Belz, C. (2015). Entwicklung einer kundenbezogenen Wertschöpfung. Sales Management Review, 2015(1), 40-46.
   
Belz, C., & Reinhold, M. (2015). Grobe Fehler vermeiden und das Minimum erfüllen. Sales Management Review, 2014(6), 16-22.
   
Betz, M., & Werner, P. (2015). Ein Herz für Bankdrücker. Harvard Business Manager(1), 12-13.
   
Rossmann, A. (2015). A narrative review and meta-analysis of service interaction quality: New research directions and implications. Journal of Services Marketing(1), .-..
   
Berghaus, B., Müller-Stewens, G., & Reinecke, S. (2014). Der Wandel der Luxusbranche. HSG Focus – Dossier(4), 11-13.
   
Weibel, M., & Belz, C. (2014). Vertriebsprofile für das Industriegütermarketing. Marketing Review St. Gallen(6), 56-64, DOI:10.1365/s11621-014-0425-0.
   
Belz, C., & Rutschmann, M. (2014). Reales Marketing führt die Kunden zum Kauf. Marketing Review St. Gallen, 31(6), 12-21, DOI:10.1365/s11621-014-0421-4.
   
Belz, C. (2014). Kundenorientierung. Marke 41(6), 8-13.
   
Herhausen, D., Binder, J., Schögel, M., & Herrmann, A. (2014). Integrating Bricks with Clicks: Retailer-Level and Channel-Level Outcomes of Online-Offline Channel Integration. Journal of Retailing(Just Accepted), 1.
   
Fischer, P. M., & Zeugner-Roth, K. (2014). Pride and Prejudice - Promotion or Prevention? Investigating The Role of Domestic Country Biases in Consumers' Product Choices. Advances in Consumer Research(42), tbd.
   
Fischer, P. M., & Chark, R. (2014). Why Did You Betray Me, My Friend? When Selling Extended Warranty Backfires. Advances in Consumer Research(42), tbd.
   
Belz, C., & Reinhold, M. (2014). Ausschreibungen im Vertrieb gewinnen. marke41, 2014(4), 8-13.
   
Belz, C., & Rutschmann, M. (2014). Zehn Thesen zum realen Marketing. marke41, 2014(3), 8-14.
   
Reinhold, M., & Ross, C. (2014). Dimensionen der Kundenzufriedenheit an Publikumsmessen. Sales Management Review(4), 53-63.
   
Belz, C., & Rutschmann, M. (2014). Marketing-Revolution möglich. Marketing & Kommunikation, 2014(6-7), 68-68.
   
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Belz, C., & Lee, Y. C. (2014). Getrieben oder Gestalter in Marketing und Vertrieb?. marke41, 2014(1), 8-15.
   
Reinecke, S. (2013). Nutzung der Swissness - die Marke Schweiz als Co-Brand. MB-Revue, 2013(Jahreshauptausgabe), 38-41.
   
Belz, C. (2013). Kunden qualifizieren: Viele Kunden können ihre eigenen Interessen nur ungenügend wahrnehmen. marke41, 2013(5), 8-13.
   
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Belz, C., Bussmann, W., & Lee, Y. C. (2013). Global Sales - zentrale Eingriffe im internationalen Vertrieb. marke41, 2013(4), 8-15.
   
Belz, C., Backhaus, K., & Lilien, G. (2013). Trends im Industriegütermarketing - Fortschritte, Entwicklungen und zukünftiger Forschungsbedarf. Marketing Review St. Gallen, 30(04), 10-25, DOI:10.1365/s11621-013-0253-7.
   
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Schagen, A., & Belz, C. (2013). Inbound-Center im Marketing: Praxistest und Checkliste. marke 41, 2013(1), 8-11.
   
Belz, C., & Schagen, A. (2013). Der gute Draht zum Kunden. Harvard Business Manager, 2013(1), 9-11.
   
Herhausen, D., & Schögel, M. (2013). Profiting from customer relationship management: The overlooked role of generative learning orientation. Management Decision, 51(8), 1678-1700, DOI:10.1108/MD-08-2012-0582.
   
Reinecke, S., & Hohenauer, R. (2012). Mehr Effektivität und Effizienz durch Sponsoringcontrolling. Marke 41, 2012(06/2012), 8-14.
   
Belz, C., Betz, M., & Werner, P. (2012). Zwölf Mythen der Inhouse-Weiterbildung im Marketing. Marketing Review St. Gallen, 29(06/2012), 38-45, DOI:10.1365/s11621-012-0176-8.
   
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Belz, C., & Rutschmann, M. (2012). Kraftvolles Marketing - ein Plädoyer für freizusetzende Kräfte im Marketing. marke41, 2012(3), 8-15.
   
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*citation format: APA 5