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Berghaus, B. (2015). Strategic foresight in the luxury industry: managerial perspectives. Luxury Research Journal, 1(1), 76-90.
   
Belz, C. (2015). Erfolgreiches Spiel mit Sicherheit. Marke 41(2), 8-11.
   
Belz, C. (2015). Versteckspiele zwischen Lieferanten und Kunden. Sales Management Review(2), 53-61, DOI:10.1007/s35141-015-0518-7.
   
Belz, C. (2015). Key-Account Management (KAM) "revisited" 12 Thesen. Marke 41(1), 14-17.
   
Belz, C. (2015). Marketingresistenz in Industrieunternehmen. Marke 41(1), 8-13.
   
Kipfelsberger, P., Bruch, H., & Herhausen, D. (2015). Energizing Companies through Customer Compliments. Marketing Review St. Gallen, 32(1), 80-89, DOI:10.1007/s11621-015-0512-x.
   
Schmickler, M., & Belz, C. (2015). Das schwierige Management von Grossprojekten für Kunden. Sales management review : Zeitschrift für Vertriebsmanagement(1), 20-27, DOI:10.1007/s35141-015-0504-0.
   
Belz, C. (2015). Entwicklung einer kundenbezogenen Wertschöpfung. Sales Management Review(1), 44-50, DOI:10.1007/s35141-015-0507-x.
   
Betz, M., & Werner, P. (2015). Ein Herz für Bankdrücker. Harvard Business Manager(1), 12-13.
   
Ranjan, K. R., Sugathan, P., & Rossmann, A. (2015). A narrative review and meta-analysis of service interaction quality: New research directions and implications. Journal of Services Marketing, 29(1), 3-14, DOI:10.1108/JSM-01-2014-0029.
   
Schögel, M., Oral, C., & Nenstiel, A. (2014). Kundenorientierung durch Mitarbeitertrainings stärken. Marketing Review St. Gallen, 31(4), 72-78.
   
Belz, C., & Reinhold, M. (2014). Grobe Fehler vermeiden und das Minimum erfüllen. Sales Management Review(6), 16-23, DOI:10.1365/s35141-014-0915-3.
   
Berghaus, B., Müller-Stewens, G., & Reinecke, S. (2014). Der Wandel der Luxusbranche. HSG Focus – Dossier(4), 11-13.
   
Weibel, M., & Belz, C. (2014). Vertriebsprofile für das Industriegütermarketing. Marketing Review St. Gallen(6), 56-64, DOI:10.1365/s11621-014-0425-0.
   
Belz, C., & Rutschmann, M. (2014). Reales Marketing führt die Kunden zum Kauf. Marketing Review St. Gallen, 31(6), 12-21, DOI:10.1365/s11621-014-0421-4.
   
Belz, C. (2014). Kundenorientierung. Marke 41(6), 8-13.
   
Herhausen, D., Binder, J., Schögel, M., & Herrmann, A. (2014). Integrating Bricks with Clicks: Retailer-Level and Channel-Level Outcomes of Online-Offline Channel Integration. Journal of Retailing(Just Accepted), 1.
   
Fischer, P. M., & Zeugner-Roth, K. (2014). Pride and Prejudice - Promotion or Prevention? Investigating The Role of Domestic Country Biases in Consumers' Product Choices. Advances in Consumer Research(42), tbd.
   
Fischer, P. M., & Chark, R. (2014). Why Did You Betray Me, My Friend? When Selling Extended Warranty Backfires. Advances in Consumer Research(42), tbd.
   
Belz, C., & Reinhold, M. (2014). Ausschreibungen im Vertrieb gewinnen. marke41, 2014(4), 8-13.
   
Belz, C., & Rutschmann, M. (2014). Zehn Thesen zum realen Marketing. marke41, 2014(3), 8-14.
   
Reinhold, M., & Ross, C. (2014). Dimensionen der Kundenzufriedenheit an Publikumsmessen. Sales Management Review(4), 53-63.
   
Belz, C., & Rutschmann, M. (2014). Marketing-Revolution möglich. Marketing & Kommunikation(6-7), 68-68.
   
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Herhausen, D., Morgan, R. E., & Volberda, H. W. . (2014). A Meta Analysis of the Antecedents and Consequences of Strategic Flexibility. Academy of Management Best Paper Proceedings(2014), 1-6.
   
Herhausen, D., Egger, T., & Oral, C. (2014). Auditing Marketing Strategy Implementation Success. Marketing Review St. Gallen, 31(3), 55-65, DOI:10.1365/s11621-014-0363-x.
   
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Rauschnabel, P. A., Mrkwicka, K., Koch, V., & Ivens, B. S. (2013). Social Media Guidelines: Aspekte der Realisierung. Marketing Review St. Gallen, 30(5), 36-47, DOI:10.1365/s11621-013-0276-0.
   
Belz, C. (2013). Stark im Vertrieb. marke41, 2013(2/3), 12-15.
   
Belz, C., Bussmann, W., & Lee, Y. C. (2013). Global Sales - zentrale Eingriffe im internationalen Vertrieb. marke41, 2013(4), 8-15.
   
Belz, C., Backhaus, K., & Lilien, G. (2013). Trends im Industriegütermarketing - Fortschritte, Entwicklungen und zukünftiger Forschungsbedarf. Marketing Review St. Gallen, 30(04), 10-25, DOI:10.1365/s11621-013-0253-7.
   
Reinecke, S. (2013). Strategisches Denken - Marketingaktivitäten auf der Höhe der Zeit: Interview mit Prof. Dr. Sven Reinecke von Georg Lutz. KMU Rundschau, 2013(02), 52-55.
   
Belz, C., & Schagen, A. (2013). Inbound Center im Kurzporträt. Marketing Review St. Gallen, 30(3), 10-14, DOI:10.1365/s11621-013-0230-1.
   
Rossmann, A. (2013). Telekom hilft - Kundenservice via Social Media. Marketing Review St.Gallen, 30(3), 74-85, DOI:10.1365/s11621-013-0237-7.
   
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Schagen, A., & Belz, C. (2013). Inbound-Center im Marketing: Praxistest und Checkliste. marke 41, 2013(1), 8-11.
   
Belz, C., & Schagen, A. (2013). Der gute Draht zum Kunden. Harvard Business Manager, 2013(1), 9-11.
   
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Reinecke, S., & Hohenauer, R. (2012). Mehr Effektivität und Effizienz durch Sponsoringcontrolling. Marke 41, 2012(06/2012), 8-14.
   
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Belz, C., & Schmitz, C. (2012). Lernen von den Besten - erfolgreiche Kooperation von Wissenschaft und Praxis. marke41, 2012(5), 8-13.
   
Belz, C., & Steinbacher, E. K. (2012). Vergabetrend Ausschreibung - brauchen Anbieter noch einen persönlichen Verkauf?. CH-D Wirthschaft, 61(10), 4-6.
   
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Belz, C., & Rutschmann, M. (2012). Kraftvolles Marketing - ein Plädoyer für freizusetzende Kräfte im Marketing. marke41, 2012(3), 8-15.
   
Binder, J., Herhausen, D., Pernet, N., & Schögel, M. (2012). Channel Extension Strategies: The Crucial Roles of Internal Capabilities and Customer Lock-In. European Retail Research, 26(01/2012), 43-70, DOI:10.1007/978-3-8349-4237-1_3.
   
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*citation format: APA 5