Options
Johanna Franziska Gollnhofer
Title
Prof. Dr.
Last Name
Gollnhofer
First name
Johanna Franziska
Email
johannafranziska.gollnhofer@unisg.ch
Phone
+41 71 224 21 40
Homepage
Now showing
1 - 10 of 11
-
PublicationCognitive Biases as Boosters: Using Cognitive Biases to Improve Communication Recall for Emmi Jogurtpur(Gabler/GWV-Fachverl, 2022-06-30)
;Omlin, Christian ;Naef, Stefan ;Steiner, Thomas ;Schumpf, EtienneType: journal articleJournal: Marketing Review St. GallenVolume: 4 -
PublicationSchweizer Konsumentenverhalten und Markenkommunikation in Zeiten der Covid-19-Pandemie(Gabler/GWV-Fachverl, 2021)
;Leimert, HannahType: journal articleJournal: Marketing Review St. GallenVolume: 3 -
PublicationThe New Consumer: A Typology of Consumer Reactions to the COVID-19 Crisis(Palgrave Macmillan, )
;Hannah, Leimert ;Gallitto, Elena ;Massi, MartaHarrison, PaulType: book section -
PublicationDie grüne Schweizer KonsumentIn(Thexis Verlag, 2023-02-24)Journal: Marketing Review St. Gallen
-
PublicationBias-Based Creativity: Ein Beitrag der Konsumpsychologie zur Bereicherung des Prozesses der Entwicklung kreativer Kommunikationsideen( 2020-08-20)
;Naef, Stefan ;Schwarz, RenéOmlin, ChristianType: discussion paper -
PublicationSeven technological developments that will shape the future of marketing(University of St. Gallen, Institute for Customer Insight, 2019)Type: discussion paperJournal: Big Marketing Technology Lab
-
PublicationType: newspaper articleJournal: Marketing Review St. GallenVolume: 4
-
PublicationDer entschlüsselte Konsument - Wie Marken cognitive Biases für effektivere Marketingkommunikation einsetzen können.(Schweizerische Gesellschaft für Marketing, 2020-08-17)
;Naef, Stefan ;Schwarz, RenéOmlin, ChristianType: newspaper articleJournal: Schweizerische Gesellschaft für Marketing ForschungsreiheVolume: 20Issue: 4 -
PublicationType: newspaper articleJournal: Schweizerische Gesellschaft für Marketing ForschungsreiheVolume: 19Issue: 5
-
PublicationAlexa is talking to my customer: Herausforderungen und Chancen im Voice Marketing(GFM Schweizerische Gesellschaft für Marketing, 2019-06-05)Type: newspaper articleJournal: Schweizerische Gesellschaft für Marketing ForschungsreiheVolume: 19Issue: 3