Options
Josef Guggemos
Who is Best Suited for the Job? Task Allocation Process Between Teachers and Smart Machines Based on Comparative Strengths
Digitale Kompetenzen von Lehrpersonen – Ergebnisse einer empirischen Untersuchung in der Berufsbildung
Das Evidence-centered design zur Konstruktion von Lern- und Testaufgaben
Lehrer*innenbildung von digitalen Kompetenzen in einer forschungsbasierten Lerngemeinschaft. Fallbeispiel i-MOOC zur Förderung von Informationskompetenzen auf der Sekundarstufe II
Computational Thinking Assessment – Towards More Vivid Interpretations
Shaping AI Transformation: Digital Competencies and Augmentation Strategies of HRD Professionals
Learning Organizations in the Age of Smart Machines. Fusion Skills, Augmentation Strategies, and the Role of HRD Professionals
Social robots in education: conceptual overview and use case of academic writing
When Lecturers have a Choice: Covid-19 Teaching Format Preferences in a Large-Scale Course of Freshmen Students in Switzerland
Soziale Roboter im Bildungsbereich: Konzeptioneller Überblick zum Einsatz sozialer Roboter in der Bildung