Repository logo
  • English
  • Deutsch
Log In
or
  1. Home
  2. HSG CRIS
  3. HSG Publications
  4. Informelles Lernen als Führungsaufgabe : Problemstellung, explorative Fallstudien und Rahmenkonzept
 
  • Details

Informelles Lernen als Führungsaufgabe : Problemstellung, explorative Fallstudien und Rahmenkonzept

Series
scil-Arbeitsbericht
Type
work report
Date Issued
2013
Author(s)
Seufert, Sabine  
Fandel-Meyer, Tanja  
Meier, Christoph  
Diesner, Ilona  
Fäckeler, Sina  
Raatz, Saskia  
Abstract (De)
Seufert, S., Fandel-Meyer, T., Meier, C., Diesner, I., Faeckeler, S, & Raatz, S. Informelles Lernen als Führungsaufgabe. scil-Arbeitsbericht. Nr. 24. St.Gallen : scil, swiss centre for innovations in learning, 2013.
Language
German
HSG Classification
contribution to scientific community
Refereed
No
Publisher
scil
Publisher place
St.Gallen
Number
Nr. 24
URL
https://www.alexandria.unisg.ch/handle/20.500.14171/90430
Subject(s)

social sciences

Division(s)

IWP and IBB

University of St.Gall...

IBB - Institute for E...

IWP - Institute of Bu...

Eprints ID
220377

here you can find instructions and news.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback