Profile Page Prof. Dr. Dirk Zupancic

Profile Picture
Name Dirk Zupancic
Title Prof. Dr.
Institute/School
Further fields of research Business-to-Business Marketing, Key Account Management, Sales Driven Company
Additional Information

Latest Additions (all)

  1. Project Pracht, Adreas & Zupancic, Dirk (2007) Sales Driven Company [applied research project] Official URL .
  2. Item Zupancic, Dirk; Belz, Christian & Müllner, Markus (2020) Die Beziehung zum Kunden auf eine neue Ebene bringen. Sales excellence, (4). 50-53. ISSN 2196-3207 [img]
  3. Item Belz, Christian; Müllner, Markus & Zupancic, Dirk (2019) The next big thing: Grosse Potenziale bei Kunden erschliessen. Marke 41, (5). 8-15. ISSN 1866-5438
  4. Item Reinecke, Sven; Annen, Emil; Belz, Otto; Betz, Michael; Reinhold, Michael; Schmitz, Christian; Schögel, Marcus; Tomczak, Torsten & Zupancic, Dirk : Marketing-Kaleidoskop. 2. St.Gallen : Verlag Thexis, 2018, - ISBN 978-3-905819-31-1.
  5. Item Reinecke, Sven & Zupancic, Dirk (2014) Intelligenter als die Konkurrenz. Marketing Review St. Gallen, 2014 (4). 3. ISSN 1865-6544 [img]
    Preview
  6. Item Belz, Christian; Müllner, Markus & Zupancic, Dirk : Spitzenleistungen im Key Account Management : Das St. Galler KAM-Konzept. 3. Aufl.. München : Franz Vahlen, 2014, - ISBN 978-3-8006-4642-5. [img]
  7. Item Steinbacher, Eva Katharina; Schmitz, Christian & Zupancic, Dirk: Ready to Pitch? : Proposal and vendor attractiveness as mediators of vendor success ini competitive tenders. 2012. - American Marketing Association Summer Educators' Conference 2012. - Chicago.
  8. Item Steinbacher, Eva Katharina; Schmitz, Christian & Zupancic, Dirk (2011) Entscheidet allein der Preis? : Die Rolle des persönlichen Verkaufs in Ausschreibungsverfahren. Marke 41, (5). 16-20. ISSN 1866-5438 [img]
    Preview
  9. Item Belz, Christian; Schmitz, Christian; Steinbacher, Eva Katharina & Zupancic, Dirk (2011) Ready to Pitch? : Eine kritische Betrachtung der Ausschreibungspraxis. Marketing Review St. Gallen, 28 (4). 26-33. ISSN 1865-6544 [img]
    Preview
  10. Item Reinecke, Sven; Belz, Christian; Reinhold, Michael; Schmitz, Christian; Schögel, Marcus & Zupancic, Dirk : Einfluss des Marketing : Löwen brauchen nicht zu brüllen. St. Gallen : Institut für Marketing der Universität St. Gallen, 2011, - ISBN 978-3-905819-18-2.
Feedback?