Profile Page Markus Schweizer

Name Markus Schweizer
Institute/School IRM - Institute of Retail Management

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  1. Item Meynhardt, Timo; Gomez, Peter & Schweizer, Markus: Leistung fordern - Sinn bieten. In: Frankfurter Allgemeine Zeitung (2016), 296, S. 20. [img]
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  2. Item Rudolph, Thomas & Schweizer, Markus: Customer Value im Handel. Landsberg am Lech : mi-Fachverlag, Redline GmbH, 2006, S. 497-539.
  3. Item unspecified: Das Discount-Phänomen : eine 360-Grad-Betrachtung. Zürich : Verlag Neue Zürcher Zeitung, 2006, - ISBN 3-03823-180-0. [img]
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  4. Item Schweizer, Markus & Kotouc, Alexander J.: Das heraufbeschworene Billiggespenst. Zürich : Verlag Neue Zürcher Zeitung, 2006, S. 150-154. [img]
  5. Item Schweizer, Markus; Kotouc, Alexander J. & Rudolph, Thomas (2006) Scale Development For Consumer Confusion. Advances in Consumer Research, 33 (1). 184-190. ISSN 0098-9258
  6. Item Schweizer, Markus; Kotouc, Alexander J. & Wagner, Tillmann (2006) Scale Development for Consumer Confusion. Advances in Consumer Research, 33 (1). 184-190. ISSN 0098-9258 [img]
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  7. Item Schweizer, Markus; Kotouc, Alexander J.; Wagner, Tillmann & Rudolph, Thomas: Scale Development for Consumer Confusion. 2005. - Association for Consumer Research (ACR).
  8. Item Schweizer, Markus & Rudolph, Thomas: Confusion goes Discount. In: io new management (2005), -, S. 4.
  9. Item Rudolph, Thomas; Wagner, Tillmann & Schweizer, Markus: Assessing the Hierarchical Dimension of Shopping Motivation. 2005. - AMA Winter Educators' Conference 2005. - San Antonio, Texas.
  10. Item Schweizer, Markus: Consumer Confusion im Handel : Ein umweltpsychologisches Erklärungsmodell. Wiesbaden : Deutscher Universitäts-Verlag, 2005, - ISBN 3-8244-8358-0.
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