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Profile Page
Dr. You-Cheong Lee
Name
You-Cheong Lee
Title
Dr.
Institute/School
IMC – Institute for Marketing and Customer Insight
Email address
you-cheong.lee@unisg.ch
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2018. - 47th European Marketing Academy (EMAC) Annual Conference. - Glasgow.
Belz, Christian
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Huckemann, Matthias
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Weibel, Michael
:
Sales Excellence Development.
1. Stuttgart : Schäffer-Poeschel Verlag, 2018, - ISBN 978-3-7910-4084-4.
Schmitz, Christian
;
Lee, You-Cheong
;
Isenberg, Lukas
&
Lilien, Gary
:
Management and Mismanagement of Small Accounts in Business-to-Business Markets.
2018. - 2018 AMA Winter Academic Conference. - New Orleans, LA, USA.
Belz, Christian
&
Lee, You-Cheong
:
Cross-Selling überwindet Distanz.
1. St. Gallen : Verlag Thexis, 2017, - ISBN 978-3-905819-28-1.
Lee, You-Cheong
:
Achieving Cross-Selling Effectiveness in Business-to-Business Markets.
Thesis, 2017.
Belz, Christian
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Schmitz, Christian
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Ahlers, Michael
(2014)
Herausforderungen und Stellhebel für die erfolgreiche Betreuung von Kleinkunden.
Marketing Review St. Gallen, 31 (3). 14-24. ISSN 1865-6544
Belz, Christian
&
Lee, You-Cheong
(2014)
Getrieben oder Gestalter in Marketing und Vertrieb?
marke41, 2014 (1). 8-15. ISSN 1866-5438
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Belz, Christian
&
Lee, You-Cheong
:
Getriebene oder Gestalter in Marketing und Vertrieb?
In: Persönlich : die Zeitschrift für Marketing und Unternehmensführung / GfM (2013), 12, S. 22-28.
Preview
Belz, Christian
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Bussmann, Wolfgang
&
Lee, You-Cheong
(2013)
Global Sales - zentrale Eingriffe im internationalen Vertrieb.
marke41, 2013 (4). 8-15. ISSN 1866-5438
Preview
Steinbacher, Eva Katharina
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Schmitz, Christian
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Zupancic, Dirk
:
Ready to Pitch? : How Salespeople Engagement In Tenders Affects Vendors' Relational and Transactional Attractiveness.
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