Profile Page Henning Gebert

Name Henning Gebert
Institute/School IWI - Institute of Information Management

Latest Additions (all)

  1. Item Gebert, Henning & Kutsch, Oliver (2003) Potenziale des Skill-Managements. Wirtschaftsinformatik, 45 (2). 227-229. ISSN 0937-6429
  2. Item Gebert, Henning; Haeni, Hans-Rudolf & Bider, Marc: Fallstudie Credit Suisse - Credit Suisse KFK - CRM als Koordinationsinstrument im operativen IT-Management. St. Gallen : Institut für Wirtschaftsinformatik, Universität St. Gallen, 2003. [img]
    Preview
  3. Item Gebert, Henning; Kutsch, Oliver & Jaggi, Pia: Fallstudie Helsana - Helsana Potenzialbewirtschaftungssystem: Skill Management als kundenorientiertes Human Resource Instrument. St. Gallen : Institut für Wirtschaftsinformatik, Universität St. Gallen, 2003. [img]
    Preview
  4. Item Gebert, Henning; Geib, Malte; Kolbe, Lutz & Brenner, Walter (2003) Knowledge-enabled Customer Relationship Management: integrating customer relationship management and knowledge management concepts. Journal of Knowledge Management, 7 (5). 107-123. ISSN 1367-3270 [img]
    Preview
  5. Item Bueren, Adrian; Riempp, Gerold & Gebert, Henning: Integriertes Wissensmanagement. In Österle, Hubert & Winter, Robert (ed.): Business Engineering : Auf dem Weg zum Unternehmen des Informationszeitalters. Berlin : Springer, 2003, S. 369-392. [img]
  6. Item Gebert, Henning & Österle, Hubert (2002) Informatik - Treiber des Kompetenz-Managements. Siemens Qualifier, (2). 7-8. [img]
    Preview
  7. Item Gebert, Henning Gebert, Henning (ed.) : Kompetenz-Management - Bewirtschaftung von implizitem Wissen in Unternehmen. 2001, [img]
    Preview
Feedback?