Profile Page Anonymous Anonymous

Profile Picture
Name Anonymous Anonymous
Institute/School IWI - Institute of Information Management
Email address mahei.li@unisg.ch

Latest Additions (all)

  1. Item Schmidt, Simon L.; Li, Mahei & Peters, Christoph: Requirements for an IT Support System based on Hybrid Intelligence. 2022. - Hawai’i International Conference on System Sciences (HICSS). - Maui, Hawaii, USA. [img]
  2. Item Eilers, Karen & Li, Mahei: Sense of Control for Empowerment in Hybrid Intelligence Service Systems. 2021. - International Conference on Information Systems (ICIS). Workshop: Service and Information Systems Research for a Better Future. - Austin, Texas, USA.
  3. Item Schmidt, Simon L.; Li, Mahei; Peters, Christoph & Leimeister, Jan Marco: Nutzungszentrierte Gestaltung von HI-basierten Dienstleistungen am Beispiel des IT-Supports. In Bruhn, Manfred & Hadwich, Karsten (ed.): Künstliche Intelligenz im Dienstleistungsmanagement. Springer Gabler, 2021,
  4. Item Peters, Christoph; Schmidt, Simon; Li, Mahei & Leimeister, Jan Marco: Hybrid intelligenter Service Support: Wie die Mitarbeitenden selbstbestimmt den IT-Support durch künstliche Intelligenz aufwerten. In: Service today : das Magazin für Entscheider aus Service, Marketing, Logistik und Technik 35 (2021), 1/21, S. 66-67. [img]
  5. Item Dickhaut, Ernestine; Li, Mahei; Janson, Andreas & Leimeister, Jan Marco: Developing Lawful Technologies – A Revelatory Case Study on Design Patterns. 2021. - Hawaii International Conference on System Sciences (HICSS). [img]
  6. Item Schmidt, Simon L.; Li, Mahei; Weigel, Sascha & Peters, Christoph: Knowledge is Power: Provide your IT-Support with Domain-Specific High-Quality Solution Material. 2021. - International Conference on Design Science Research in Information Systems and Technology (DESRIST). - Kristiansand, Norway. [img]
  7. Item Grotherr, Christian; Li, Mahei; Schymanietz, Martin; Fritzsche, Albrecht; Semmann, Martin; Peters, Christoph; Böhmann, Tilo; Leimeister, Jan Marco & Möslein, Kathrin M.: Gestaltungsdimensionen der Digitalisierung – Wie Dienstleistungssysteme den Wandel antreiben und welche Faktoren eine Rolle spielen. In Dienstleistungsinnovationen durch Digitalisierung. Berlin/Heidelberg, Germany : Springer Gabler, 2020, S. 277-325.
  8. Item Li, Mahei; Bronner, Esther; Peters, Christoph & Leimeister, Jan Marco: Künstliche Intelligenz und menschliche Kompetenz zur Automatisierung und Personalisierung von Dienstleistungen am Beispiel des Support. In Bruhn, Manfred & Hadwich, Karsten (ed.): Automatisierung und Personalisierung von Dienstleistungen. Wiesbaden, Deutschland : Springer Gabler, 2020,
  9. Item Li, Mahei; Peters, Christoph & Leimeister, Jan Marco: Moving towards a Non-Dyadic View on Service Systems and its Operationalization – Applying the Hypergraph-based Service System Model. 2020. - Hawaii International Conference on System Sciences (HICSS). [img]
  10. Item Li, Mahei; Peters, Christoph & Leimeister, Jan Marco: Developing a Production Structure Model using Service-Dominant Logic – A hypergraph-based Modeling Approach. 2019. - INFORMS International Conference on Service Science (ICSS). - Nanjing, China. [img]
Feedback?