Profile Page M.Sc. Iris-Katharina Schmutz

Profile Picture
Name Iris-Katharina Schmutz
Title M.Sc.
Function
Institute/School IfM - Institute of Marketing
Address Institut für Marketing
Universität St.Gallen HSG
Dufourstr. 40a
9000 St. Gallen
Schweiz
Email address iris.schmutz@unisg.ch
Phone +41 71 224 2834

Latest Additions (all)

  1. Item Reinecke, Sven & Schmutz, Iris-Katharina (ed.) Aktives Preismanagement - Capturing Value (2020), 4,
  2. Item Schmutz, Iris-Katharina; Reinecke, Sven & Manole, Anne-Marie (2020) Allocating resources in pricing – which capabilities are worth fostering in the face of AI? Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice, ISSN 0042-059X
  3. Item Schmutz, Iris-Katharina & Reinecke, Sven (2020) Gibt’s nicht, geht nicht! Eine Konzeptionalisierung von Informationsdefiziten im Preisprozess. Marketing Review St. Gallen, 6.2020 ISSN 1865-6544 [img]
  4. Item Lienhard, Severin Dominic & Schmutz, Iris-Katharina: Alles D2C, … oder was? [Blog]. URL:https://ifmhsg.ch/ueber-uns/podcast-marketing-kaff... . (October 2020).
  5. Item Krämer, Andreas & Schmutz, Iris (2020) Mythos Value Based Pricing - der Versuch einer (wertfreien) Einordnung. Marketing Review St. Gallen, (2). 44-53. [img]
  6. Item Schmutz, Iris-Katharina & Manole, Anne-Marie: Allocating resources in pricing – which capabilities are worth fostering in the face of AI? [Conference or Workshop Item]
  7. Item Schmutz, Iris-Katharina: Marketing Kaffee - ungefiltert [Blog]. [img]
    Preview
  8. Item Schmutz, Iris-Katharina: Missing price-related information - an assessment of pricing practices in B2B context. - Global Marketing Conference. - Seoul, Korea. [img]
  9. Item Schmutz, Iris-Katharina; Paic, Anita & Reinecke, Sven: Preiskommunikation im Marktsegment Luxus – eine Frage der Konditionierung, nicht der Konditionen. In Krämer, Andreas & Kalka, Regine (ed.): Preiskommunikation - Strategische Herausforderungen und innovative Anwendungsfelder.
Feedback?