Profile Page Prof. em. Dr. Christian Belz

Profile Picture
Name Christian Belz
Title Prof. em. Dr.
Function
Institute/School IfM - Institute of Marketing
Address IfM-HSG
Büro 2-325
Dufourstrasse 40a
9000 St. Gallen
Schweiz
Email address christian.belz@unisg.ch
Phone +41 71 224 2850
Homepage http://www.ifm.unisg.ch
Further fields of research Business-to-Business Marketing, Customer Value, Kundenmanagement, Verkaufskomplexität, Dialogmarketing, Inbound Marketing

Latest Additions (all)

  1. Item Belz, Christian; Müllner, Markus & Zupancic, Dirk (2019) The next big thing: Grosse Potenziale bei Kunden erschliessen. Marke 41, (5). 8-15. ISSN 1866-5438
  2. Item Belz, Christian; Dannenberg, Holger & Pahl, Maximilian (2019) Verlust-Potenziale mit Kunden bis zum Auftrag mindern. Marketing Review St. Gallen, (2). 76-82. ISSN 1865-6544
  3. Item Belz, Christian (2018) Verkaufsspezialisierung. Marketing Review St. Gallen, (3). 36-46. ISSN 1865-6544 [img]
    Preview
  4. Item Belz, Christian; Dannenberg, Holger & Pahl, Maximilian : Veränderte Kaufprozesse im Business-to-Business Marketing gestalten. 1. St.Gallen : Verlag Thexis, 2018, - ISBN 978-3-905819-32-8.
  5. Item Belz, Christian : Essenz im Marketing. St.Gallen : Verlag Thexis, 2018, - ISBN 978-3-905819-29-8.
  6. Item Belz, Christian (2018) Verhaltensmechanismen in Verkauf und Marketing nutzen. Marke 41, (1). 8-11. ISSN 1866-5438 [img]
    Preview
  7. Item Belz, Christian; Huckemann, Matthias; Lee, You-Cheong & Weibel, Michael : Sales Excellence Development. 1. Stuttgart : Schäffer-Poeschel Verlag, 2018, - ISBN 978-3-7910-4084-4. [img]
  8. Item Belz, Christian (2018) Neue Zugänge zum Kunden benötigt. Sales excellence, (1-2). 43-45. ISSN 2196-3207 [img]
    Preview
  9. Item Belz, Christian (2017) Erfolge für Kundenprojekte steuern - Gewinner sein und nicht der Preis. Thexis, (6). 10-22. ISSN 1865-6544
  10. Item Belz, Christian (2017) Kundenfälle als Instrument in Marketing und Vertrieb. Marke 41, 6 12-15. ISSN 1866-5438 [img]
    Preview
Feedback?