University of St.Gallen
research platform alexandria
search publications
browse publications
by person
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 
by year

publications

Thomas Riklin

title authors / eds. year type  
 
Neue Preismodelle für Bergbahnen Christian Laesse... 2010 discussion paper
   
30 Jahre Beschneiung in der Schweiz - eine Bestandesa... Thomas Bieger, T... 2010 book chapter
   
Relationship Intention as a Mediator Between Relation... Thomas Bieger, C... 2010 journal paper
   
30 Jahre Beschneiung in Europa Catherine Bauden... 2009 article
   
Report Round Table ITS 2009: Insights and recommendat... Thomas Bieger, T... 2009 article
   
Hoher Standardpreis & kundenorientiertes Discountsyst... Thomas Riklin, T... 2008 article
   
Erfolgsfaktoren im Sponsoring Thomas Riklin 2008 book
   
Perceived Customer Preferences in the Airline Industr... Andreas Wittmer,... 2008 conference paper
   
Jungfraubahnen - Marketingkonzept Thomas Riklin 2008 book chapter
   
Gambling in Macao - Gambling als Industrie - Lehren a... Thomas Riklin 2007 article
   
Dienstleistungvision der NZZ Online Thomas Riklin 2007 book chapter
   
Gestaltung einer Community am Beispiel tilllate.com Thomas Riklin 2007 book chapter
   
Sportaktivitäten im Rahmen des Reiseentscheides Curdin Derungs, ... 2007 book chapter
   
Does size matter? On the productivity and profitabili... Pietro Beritelli... 2007 conference paper
   
Solo travel — Explorative insights from a mature mark... Christian Laesse... 2007 conference paper
   
Aladdin - A Business Model for Success Pietro Beritelli... 2007 book chapter
   
Leader der Aldisierung im Markt Thomas Bieger, T... 2006 article
   
Das Konzept des integrierten Standortmanagements - Ei... Thomas Bieger, C... 2006 book chapter
   
 
page 1 of 1