Items where Subject is "business studies"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Authors | Item Type | No Grouping
Jump to: M | S | T | U | W
Number of items: 9.

M

Item McAlexander, James H. & Schouten, John (1989) Hairstyle Changes as Transition Markers. Sociology and Social Research, (74). 58.

S

Item Schouten, John & McAlexander, James H. (1989) Positioning Services for Competitive Advantage: The Case of Duds N Suds. Journal of Services Marketing, (3). 69.

Item Schwaninger, Markus: Strategic Management in Tourism. In Tourism Marketing and Mnaagement Handbook. New York : Prentice Hall International, 1989, S. 425-432. [img]

Preview

T

Item Tomczak, Torsten: Situative Marketingstrategien. Grundsatzstrategien für "Dogs". In Marketing Management. Berlin/New York : de Gruyter, 1989, [img]

Item Tomczak, Torsten & Gussek, Frank: Ressourcenallokation mit dem "Analytic Hierarchy Process (AHP)". , 1989,

U

Item Ulrich, Peter: "Symbolisches Management?" Ethisch-kritische Anmerkungen zur gegenwärtigen Diskussion über Unternehmenskultur. Berichte des IWE, 1989, 30.

W

Item Wooldridge, B. & Floyd, Steven (1989) Strategic process effects on consensus. Startegic Management Journal, 10 (3). 295-302.

Item Wunderer, Rolf: Personal-Controlling. In Seidel, E. & Wagner, D. (ed.): Organisation - Evolutionäre Interdependenzen von Struktur und Kultur der Unternehmung (Knut Bleicher). Wiesbaden : 1989, S. 243-257.

Item Wunderer, Rolf: Personalmanagement und Personalchef der neunziger Jahre, Thesen zu einem Szenario. In Lattmann, C. & Krulis-Randa, J. (ed.): Die Aufgaben der Personalabteilung in einer sich wandelnden Umwelt (Festschrift für Peter Benz). Heidelberg : 1989, S. 227-239.

This list was generated on Mon Jan 27 12:36:38 2020 CET.
Feedback?